Gå til innhold

Til dere som har tilreisende

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi planlegger først seiltur på dagen på fredag...dersom båten er ledig og på "rett sted"... På kvelden blir det grillfest på hytta til mine foreldre for alle tilreisende og "fastboende" som har anledning. Søndag blir det kanskje en sen frokost...eller brunch som det vel heter.... Blir tilnærmet 3 dagers bryllup...nesten som de kongelige... :-) Gleder meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du gifte deg i Harstad? Når? Vi har og planer om Anna , men vet ikke om hun er i by'n den dagen... Utrolig fin båt!!!!

Har dere avtalt med noen?

Skrevet

Fredag kveld kommer vi til å samle alle gjestene på en kafe/bar. Her kan folk møte hverandre. Dette har jeg selv vært med på i flere bryllup. Koselig for gjestene og billig for brudeparet.

På søndag blir det kaffe og kaker hos foreldrene mine.

Skrevet

Jeg har blitt anbefalt av flere å ikke ha noe opplegg kvelden før, da det er godt å heller slappe av. Man er gjerne ganske stresset og har mange tanker i hodet, og da kan det være litt slitsomt å være vertinne. Er helt enig i at det helt sikkert er hyggelig for gjestene å bli litt kjent på forhånd, men tror vi velger å være litt ego. Jeg gleder meg allerede til å slappe av hjemme med god mat og vin sammen med min forlover.

Vi har mange tilreisende gjester, og de aller fleste skal nok bo på det hotellet vi har opplyst om i invitasjonen. Alle de tilreisende er enten venner el. familie med minst et par andre gjester, så da regner jeg med at de avtaler seg imellom og har en koselig kveld med gamle kjente. Det har iallefall jeg vært vant til når jeg har vært i bryllup.

Skrevet

Jeg har INGEN planer om å være vertinne!!!!! Mamma og pappa tar seg av den jobben... Det var dessuten pappa sitt forslag å ha en sammenkomst kvelden før, slik at folk var litt kjent til dagen etter...Greit å bli kjent i litt mer avslappende omgivelser enn bryllupsmiddagen... :-)

Skrevet

Vi tenker også "bli-kjent-fest" dagen i forkant, men vet ikke helt om det er mulig for oss å få arrangert det. For vi kan ikke ha det hjemme hos mine foreldre, der er det ikke plass. Og det er begrenset hva vi har av budsjett til å leie noe, for det blir fort dobbelt opp i pris - noe vi IKKE har råd til! :roll:

Skrevet
Vi tenker også "bli-kjent-fest" dagen i forkant' date=' men vet ikke helt om det er mulig for oss å få arrangert det. For vi kan ikke ha det hjemme hos mine foreldre, der er det ikke plass. Og det er begrenset hva vi har av budsjett til å leie noe, for det blir fort dobbelt opp i pris - noe vi IKKE har råd til! :roll:[/quote']

Kan dere ikke ha det ute hvis det blir fint vær? Og hvis det regner litt, er det nok med en presenning mellom noen trær... Vi skal ha det på hytta til foreldrene mine, og der er det så absolutt ikke plass til mer enn max 10 stk inne. Vi satser på at folk tar på seg godt med klær, og så trekker vi en presenning over hvis det regner. Har gjort det før, og det funker helt supert... Og så litt grilling, folk kan ta med seg den maten de vil spise og det de vil drikke. Er bare en uhøytidelig, avslappa sammenkomstr for å bli kjent... Trenger ikke være noe stort og dyrt,synes jeg.... :-)

Skrevet

Vi skal ha grilling fredag og brunch søndag - men detaljene er ikke klare. F.eks. må vi finne på et alternativ i tilfelle dårlig vær fredag kveld... Tenker som så at når vi først smaler så mange av de menneskene som betyr mest for oss på ett sted så vil vi gjerne få tilbringe litt tid sammen med dem...

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Har heller ikke lyst til å være vertinne... men som sagt så er det ingen av våre foreldre som bor her :( og vil ikke la de ordne med ting i en ukjent by.

Sånn er det å flytte fra familie og venner.... :ler:

Skrevet
Har heller ikke lyst til å være vertinne... men som sagt så er det ingen av våre foreldre som bor her :(  og vil ikke la de ordne med ting i en ukjent by.

Sånn er det å flytte fra familie og venner.... :ler:

Du kjenner ikke noen som kunne hjelpe dere da? Trenger ikke være noen store greier selv om dere vil samle noen folk.... Men om det ikke lar seg gjøre, er det vel best å la folk ordne seg selv.... Ville uansett ikke laget meg mye jobb selv denne kvelden...bare koooost meg masse!!!!! :-)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Nei, orker ikke å gjøre noe big deal av dette...

Har funnet ut at vi rett og slett skal gjøre det vi skal gjøre dagen før og blir det tid til overs kan vi alltids spørre om det er noen som vil finne på noe. Ta det på sparket :-)

Skrevet

Høres lurt ut i deres tilfelle! Sørg for å kooose deg maaassse selv denne kvelden... Det skal jeg... :)

Skrevet

Vi planlegg grillfest dagen før, og brunsj dagen etter. (Så får vi feira tre dagar til endes, slik som i eventyra...!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...