Gå til innhold

Du som jobber som pedleder/barnehagelærer:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at du har administrative oppgaver knyttet til stillingen din? 

I så fall, hvilke oppgaver?

Anonymkode: dab4f...e31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ansvar for å legge opp vakter og sette opp møter blant annet. Organiserer også sykdom/vikar/vaktbytter på avdelingen. Jeg har trivselssamtaler med assistentene en gang i året. Hva er det du lurer på? Hva legger du i administrative oppgaver? Å organisere et foreldremøte er f.eks en administrativ oppgave i en barnehage vil jeg mene. Men jeg kjører ikke ut lønna liksom...

Anonymkode: a4136...d65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ansvar for å legge opp vakter og sette opp møter blant annet. Organiserer også sykdom/vikar/vaktbytter på avdelingen. Jeg har trivselssamtaler med assistentene en gang i året. Hva er det du lurer på? Hva legger du i administrative oppgaver? Å organisere et foreldremøte er f.eks en administrativ oppgave i en barnehage vil jeg mene. Men jeg kjører ikke ut lønna liksom...

Anonymkode: a4136...d65

TS her. Jobber selv som ped. leder, og ønsker å skifte beite. Drømmer om en administrativ stilling, men har så godt som null erfaring å slå i bordet med. Tenkte likevel å prøve lykken, og forsøker å knote ned en søknad etter beste evne. Har rota meg litt fast, og klarer ikke komme på hvilke oppgaver jeg har i løpet av min arbeidshverdag som jeg kan fronte i søknaden. Takk for at du fikk meg på sporet igjen

• Liker 1
Skrevet

Skrive henvisninger videre til ppt, lange overføringsskjema til skolen hvor noen av de krever utfyllende informasjon og gjerne da at man må ha møte med skolen i forkant av skolestart av det barnet. Skriftlige utalelser til barnevern der det kreves. Organisere dagene slik at det blir satt av tid til spesialpedagogen som kommer. Møter med kommunen hvor de presenterer nye ideer og tanker om barnehagen. 

• Liker 1
Skrevet

Ja, det mener jeg for det har jeg. F. Eks personalansvar, veiledning, vikarbruk, ferieavvikling, ledermøter, samarbeid med ppt, barnevern, skole, foreldresamarbeid etc.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jobber selv som ped. leder, og ønsker å skifte beite. Drømmer om en administrativ stilling, men har så godt som null erfaring å slå i bordet med. Tenkte likevel å prøve lykken, og forsøker å knote ned en søknad etter beste evne. Har rota meg litt fast, og klarer ikke komme på hvilke oppgaver jeg har i løpet av min arbeidshverdag som jeg kan fronte i søknaden. Takk for at du fikk meg på sporet igjen

Vaktlister. Organisere foreldremøter og foreldresamtale. Ansvar for kommunikasjon mot foreldre (bl.a ukeplaner osv). Lederansvar. Planlegge aktiviteter inkl sørge for materiell, utflukter utenfor barnehagen. Osv. 

Anonymkode: f29b3...c8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...