AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Jeg veier 70 kg. Og er lei av å veie rimelig mye mer enn jeg har gjort før i mitt liv. Men er det realistisk å gå ned 8 kg ca på ca 8 uker? Om jeg spiser mindre og trener masse. Går det fysisk ann tro 🤔 Er så lei, og vil ha en kickstart. Bare blir ferdig med det. Har alltid vært så motivert og flink, men vært dårlig med det de siste årene. Anonymkode: 6a4ad...f2a
Pringle Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Det er ikke særlig sannsynlig. En halvkilo i uka høres mer passe ut. Vektmestring er ikke noe du blir ferdig med, det er noe du må jobbe med livet ut. Hvis du vil være flink, i betydningen å oppnå resultater, så dropp tanken på kickstart, og legg deg til vaner du kan holde deg til resten av livet, bare med enkle justeringer.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Jeg klarer å holde min nåværende vekt desverre, skal bare ned til en lavere vekt jeg skal opprettholde 🤔☺️ Anonymkode: 6a4ad...f2a
Pringle Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Da legger du opp til et daglig kaloriunderskudd på 500 kcal, og så spiser du litt mer enn det, men mindre enn du gjør nå, når du har gått ned det du ønsker. Verre er det ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 Det kan du klare, om du holder ut i åtte uker Det som ofte skjer, er at noe dukker opp og ting blir ikke som tenkt. Men et du sta, og står i mot, så går det Jeg anbefaler deg å kutte 500 kalorier i kosten + trimme/ trene 500 kalorier. Jeg bruker lett 500 kalorier på en ettermiddagstur. Eller tre-fire økter med LiveGym i løpet av dagen. Og ikke minst: ikke gi opp!!! Jeg bruker Fitbit og Myfitnesspal, og legger inn litt feilmarginer i begge ender. Anonymkode: 2cbb4...cdd
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 Nei det tror jeg ikke, men begynn å slank ved å legge om kostholdet og trene utholdenhet/kondis fordet! Så kanskje du er der om 12 uker i allefall! Anonymkode: afd6b...10a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #7 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan du klare, om du holder ut i åtte uker Det som ofte skjer, er at noe dukker opp og ting blir ikke som tenkt. Men et du sta, og står i mot, så går det Jeg anbefaler deg å kutte 500 kalorier i kosten + trimme/ trene 500 kalorier. Jeg bruker lett 500 kalorier på en ettermiddagstur. Eller tre-fire økter med LiveGym i løpet av dagen. Og ikke minst: ikke gi opp!!! Jeg bruker Fitbit og Myfitnesspal, og legger inn litt feilmarginer i begge ender. Anonymkode: 2cbb4...cdd Takk for svar og motivasjon 🎉🎉🙂 Ja jeg skal klare de ukene, bare tenke at det bare er noen uker. Jeg er sta, så satser på å bruke staheten 😂🤔 jeg kommer til å følge med på kosten, noe jeg gjør allerede. Men jeg har kontorjobb, så virker som om det er trening som må til for at noe skal skje. Men nå skal jeg trappe litt ned på kalorier inn og masse på kalorier ut. Bruker endomondo. Ikke helt sikkert på om jeg skal/må notere matinntaket 🤔 Anonymkode: 6a4ad...f2a
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #8 Skrevet 20. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar og motivasjon 🎉🎉🙂 Ja jeg skal klare de ukene, bare tenke at det bare er noen uker. Jeg er sta, så satser på å bruke staheten 😂🤔 jeg kommer til å følge med på kosten, noe jeg gjør allerede. Men jeg har kontorjobb, så virker som om det er trening som må til for at noe skal skje. Men nå skal jeg trappe litt ned på kalorier inn og masse på kalorier ut. Bruker endomondo. Ikke helt sikkert på om jeg skal/må notere matinntaket 🤔 Anonymkode: 6a4ad...f2a Jeg har også en kontorjobb, og om jeg ikke virkelig fokuserer på det, så kan en arbeidsdag gi meg mindre enn 1000 skritt. Det er fryktelig lite, særlig mtp vektnedgang. Derfor har jeg begynte å trene litt før jeg går på jobb, om det så bare er en 10-min økt med LiveGym. Det gir meg 1000 skritt, og det er jo nesten like mye som hele arbeidsdagen! En ny økt på 15 min når jeg kommer hjem, gir meg 1500 skritt til, uten at jeg føler at jeg har brukt noe tid på trening, egentlig. Med en stillesittende jobb, må vi være kreative for å få opp aktiviteten. Jeg går ofte på do, jogger litt ved kopimaskinen, går en omvei i lokalet, henter lite vann hver gang=mange turer, osv. Disse små grepene har doblet skrittmengden min på jobb Du bør logge mat i hvert fall i en periode, sånn at du får en viss oversikt over hva maten inneholder, og du kan luke bort verstinger Anonymkode: 2cbb4...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå