AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Tar dere kosttilskudd for huden? Har hørt sink skal hjelpe mot uren hud, har noen prøvd det? Eventuelt andre tilskudd? Anonymkode: 86ff9...c87
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Sink alene hjalp null her. Prøvde disse skin repair-pillene og de funka vanvittig bra for min del. Hatt dårlig hud i 15 år og hadde vitkelig prøvd alt av kremer, legemidler og div. Men dette funka altså for meg! Men har hørt om andre som ikke opplevde effekt. Selv tør jeg ikke å slutte. Anonymkode: bf020...b39
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sink alene hjalp null her. Prøvde disse skin repair-pillene og de funka vanvittig bra for min del. Hatt dårlig hud i 15 år og hadde vitkelig prøvd alt av kremer, legemidler og div. Men dette funka altså for meg! Men har hørt om andre som ikke opplevde effekt. Selv tør jeg ikke å slutte. Anonymkode: bf020...b39 Spennende. Er det en kur, eller må du fortsette å ta den over lang tid? Anonymkode: 86ff9...c87
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Bruker imedeen time perfection og lifes solbrun fra sverige. Sjeldent kviser og tull, sjeldent solbrent, aldri mer soleksem. Men bruker i tillegg kremer som er grei. Anonymkode: d6a0e...e77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå