Gå til innhold

Folk som skal snakke mens jeg løper på møllen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en som heeele tiden skal snakke med meg på trening. Og har alltid tatt meg tid til det, frem til nå. For å rett å slett få gjort det jeg skal så hilser jeg og smiler, men ikke mer enn det. Nå blir hun fornærmet og viser det ganske tydelig, noe jeg synes er ubehagelig. 
Hva mener dere? Skal man alltid ta seg tid til å snakke, når man helst bare kjenner man blir komme gjennom økta og dra hjem? Mener ikke være stygg, overhodet. Derfor får jeg litt dårlig samvittighet

Anonymkode: 904d5...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at du tar en prat med henne om det, før eller etter trening, at du gjerne slår av en prat etterpå eller i pausene, men ikke når du trener. At du ikke mente å være frekk eller avvisende. :)

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, GammelSierraFan skrev:

Foreslår at du tar en prat med henne om det, før eller etter trening, at du gjerne slår av en prat etterpå eller i pausene, men ikke når du trener. At du ikke mente å være frekk eller avvisende. :)

Dette var et godt svar.

Hvordan viser hun at hun er fornærmet over det? Har hun sagt det? Da må du jo bare si at du mener ikke å være avvisende, men at du trenger å ha full fokus på treningen når du trener.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er du ikke forplikta til på noe måte. Jeg ville bare oversett hun, nikka kanskje som hils og hatt på meg headphones selvom jeg ikke engang hørte musikk, og unngått å snakke med hun. Hvis hun prøvde og begynte å mase ville jeg bare sagt kort og konkret "Du sorry jeg er midt i treninga, er ikke i pratemodus da!" og fortsatt med mitt

Anonymkode: 4c615...648

Skrevet

Trikset er å ha øretelefonene i ørene med musikken på fullt og vise at du tydelig er i treningsmodus. Skulle hun likevel ikke ta hintet kan du bare gi beskjed at pratingen kan dere gjøre etterpå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...