Gå til innhold

Kompliment?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du er ganske pen og dritkul. Vet ikke helt om jeg skal ta det som kompliment? Han syntes jo egentlig ikke at jeg er spsesielt pen da? 

Anonymkode: b6cab...791

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Såklart er det et kompliment. Neimen ikke rart at gutter syntes jenter er vanskelige, når dere skal finne feil og negativt i alt. Dette er jo bare positivt. Ikke overtenk og vri og venn sånn på ting!

Anonymkode: 04229...0cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såklart er det et kompliment. Neimen ikke rart at gutter syntes jenter er vanskelige, når dere skal finne feil og negativt i alt. Dette er jo bare positivt. Ikke overtenk og vri og venn sånn på ting!

Joda, tar det absolutt som ett kompliment. Men tenkte mer, at når han sier ganske pen, så tenker han at jeg er litt pen bare? Ble jo glad, og han sier mange andre fine ting, så vet jo han liker meg.. var bare noe Med den formuleringa..

AnonymBruker
Skrevet

? Det er selvsagt kompliment.

Anonymkode: 4a28b...a46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, tar det absolutt som ett kompliment. Men tenkte mer, at når han sier ganske pen, så tenker han at jeg er litt pen bare? Ble jo glad, og han sier mange andre fine ting, så vet jo han liker meg.. var bare noe Med den formuleringa..

Hadde han sagt veldig pen hadde du tenkt han var for vulgær og bare ute etter sex. Så nei, er ikke noe galt med den formuleringa.

Skrevet

Hvis noen hadde sagt jeg var ganske pen, hadde jeg blitt sur/ kuttet dem ut. Si pen, men ikke ganske. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, _Malene skrev:

Hvis noen hadde sagt jeg var ganske pen, hadde jeg blitt sur/ kuttet dem ut. Si pen, men ikke ganske. 

Endelig en som tenker likt som meg! 

Gjest Sjokoladeknask
Skrevet

Nå kan jeg selvsagt ikke være helt sikker - men det er nok ganske sannsynligvis ganske mange tusen om ikke millioner som er både penere og ganske mye penere enn deg.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sjokoladeknask skrev:

Nå kan jeg selvsagt ikke være helt sikker - men det er nok ganske sannsynligvis ganske mange tusen om ikke millioner som er både penere og ganske mye penere enn deg.

Haha, det har du rett i. Jeg er ganske så gjennomsnittelig. Er bare ikke den formuleringen jeg har lyst til å høre fra en mann som skal være forelsket i meg 

Skrevet

Nå er det vel uansett et bedre kompliment å bli kalt "dritkul" enn pen. Utseendet er jo ganske så overfladisk. "Dritkul" sier jo mer om det som betyr noe tenker jeg. Hadde tatt det som et veldig stort kompliment :)

Og "ganske pen" er ikke dårlig det heller :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nå er det vel uansett et bedre kompliment å bli kalt "dritkul" enn pen. Utseendet er jo ganske så overfladisk. "Dritkul" sier jo mer om det som betyr noe tenker jeg. Hadde tatt det som et veldig stort kompliment :)

Og "ganske pen" er ikke dårlig det heller :laugh:

Sant det :-) det på innsiden er tross alt det viktigste!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde vært glad hvis jeg hadde fått et slikt kompliment, spesielt å bli kalt dritkul.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, emilie123 skrev:

Jeg hadde vært glad hvis jeg hadde fått et slikt kompliment, spesielt å bli kalt dritkul.

Enig! Er vel av de beste komplimenter :) 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig en som tenker likt som meg! 

I min bok er «ganske pen» faktisk hakket bedre enn «pen».

Anonymkode: 4ff20...8d9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...