AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Noen formening? Vil selvsagt ha mest mulig for den;) Anonymkode: b90c0...82c
Gullik Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Blir bare vill gjetning hvilken vei markedet går. Jeg ville ha lagt den ut nå. Sett en prisantydning du kan si deg fornøyd med.
Gjest Blondie65 Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 1 time siden, Gullik skrev: Blir bare vill gjetning hvilken vei markedet går. Jeg ville ha lagt den ut nå. Sett en prisantydning du kan si deg fornøyd med. du har lyst å selge for. ... i samarbeid med megler.
Million Skrevet 20. april 2018 #4 Skrevet 20. april 2018 (endret) 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen formening? Vil selvsagt ha mest mulig for den;) Anonymkode: b90c0...82c Jeg har solgt minst to leiligheter på vårparten tidligere, og de har gått for langt over prisantydning, med godt oppmøte på visning og mange interesserte. Bolimarkedet er i full sving på våren. "Alle" som ser etter noe nytt vil sikre seg bolig før sommerferien med halvdødt boligmarked setter inn. Endret 20. april 2018 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå