AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Hvile verdier tror du fremtidens menneske vil ta for gitt? I fortiden mente de homoer var syke, men idag mener vi at det er normalt. Jeg tror at mange mener at veganere er unormale idag, men i fremtiden kommer de fleste til å være enige med veganere Anonymkode: 32065...51a 1
Daniel123 Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Ja, jeg tror også veganisme kommer til å bli normen i fremtiden. Antageligvis kommer man i fremtiden til å masseprodusere syntetisk kjøtt, og da blir det mest sannsynlig forbudt å drepe levende organismer for å spise kjøttet deres. Det er godt mulig fremtidens mennesker kommer til å tenke på oss med grøss og vantro over at vi faktisk samlet levende dyr på samlebånd i slaktefabrikker for å spise kjøttet deres ...
herzeleid Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Flerkoneri/manneri(?). Jeg kan vanskelig se for meg at det å ta flere ektefeller skulle være forbudt, gitt at de fleste argumentene som i brukes for at homofilt ekteskap er en selvfølgelig rett fint kan brukes om det å gifte seg med flere mennesker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå