AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Hva slags mennesker tenker du på da? Anonymkode: fc7ad...f1d
Peaches Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 De som sier ting rett ut og er ærlige. På godt og vondt.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 2 minutter siden, Peaches skrev: De som sier ting rett ut og er ærlige. På godt og vondt. Og hvis disse menneskene som alltid sier ting rett ut noen ganger lar være å kommentere fordi de vil tape økonomisk og eller renomme på grunn av det. At de lar en eller flere personer i stikken. Hva kaller en dem da? Taktiske? Anonymkode: fc7ad...f1d
Peaches Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvis disse menneskene som alltid sier ting rett ut noen ganger lar være å kommentere fordi de vil tape økonomisk og eller renomme på grunn av det. At de lar en eller flere personer i stikken. Hva kaller en dem da? Taktiske? Anonymkode: fc7ad...f1d Ja?
Oddy Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 Tenker alt i fra spydige, kyniske, sier ting rett ut som det er, selvsikker og mangler empati. 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 Harde og spisse mennesker kan være forskjellige ting. Kjenner harde mennesker som bare er realistiske, sier ting som de er i stedet for å pynte på sannheten. Harde mennesker kan være hyggelige. De har ofte også høy arbeidsmoral og kan dytte på treige folk litt fart. Men så har vi de som prøver å fremstå som harde, men egentlig bare er bitre. Slike de er mange av på KG "Du er ung og naiv enda, men du skal se at ting ikke blir som du har ønsket" "det er den harde sannheten, beklager" . Hvis jeg referer til siste setning her, så lurer jeg på; hvorfor sier folk "sannheten" bare når den er ubehgalig? Folk er liksom så negative. Så folk som dette styrer jeg unna. De drar andre mennesker med seg i gjørma på en måte. Det er som om de prøver å fremstå som vise og erfarne mennesker, og håper på at ting skal gå galt for andre fordi det gjorde det for dem, og at da skal de andre komme og si "du hadde rett" Spisse mennesker er ofte ikke så trivelige. Når jeg tenker på spisse mennesker, så tenker jeg på for eksempel en lærer jeg hadde. Hun var aldri hyggelig, høyrøstet, gjorde narr (skjult) av de som hadde lærevansker og var generelt bare ikke hyggelig. Slik som buset høylytt inn døra og stresset med noe. Anonymkode: 063bb...b17 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #8 Skrevet 19. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor sier folk "sannheten" bare når den er ubehagelig? Anonymkode: 063bb...b17 Dette. Harde og spisse mennesker har bare ubehageligheter å komme med. Man må kunne være raus og ærlig i positiv forstand også! Anonymkode: 8d57a...2b4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #9 Skrevet 20. april 2018 På 19.4.2018 den 16.03, AnonymBruker skrev: Hva slags mennesker tenker du på da? Anonymkode: fc7ad...f1d Meg selv... Anonymkode: 9b716...fbe
AnonymBruker Skrevet 20. april 2018 #10 Skrevet 20. april 2018 Jeg tenker ihvertfall ikke at det er positivt. Mennesker som alltid buser ut med det de tenker på, har ikke filter. Bryr seg ikke om at de sårer på veien. Anonymkode: 48de4...87c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå