Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags mennesker tenker du på da?

Anonymkode: fc7ad...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som sier ting rett ut og er ærlige. På godt og vondt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Peaches skrev:

De som sier ting rett ut og er ærlige. På godt og vondt.

Og hvis disse menneskene  som  alltid sier ting rett ut  noen ganger lar være å kommentere  fordi de vil tape økonomisk og eller renomme  på grunn av  det. At de lar en eller flere personer i stikken. Hva kaller en dem da? Taktiske?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hvis disse menneskene  som  alltid sier ting rett ut  noen ganger lar være å kommentere  fordi de vil tape økonomisk og eller renomme  på grunn av  det. At de lar en eller flere personer i stikken. Hva kaller en dem da? Taktiske?

Ja?

Skrevet

Tenker alt i fra spydige, kyniske, sier ting rett ut som det er, selvsikker og mangler empati.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Harde og spisse mennesker kan være forskjellige ting.

Kjenner harde mennesker som bare er realistiske, sier ting som de er i stedet for å pynte på sannheten. Harde mennesker kan være hyggelige. De har ofte også høy arbeidsmoral og kan dytte på treige folk litt fart.

Men så har vi de som prøver å fremstå som harde, men egentlig bare er bitre. Slike de er mange av på KG :P "Du er ung og naiv enda, men du skal se at ting ikke blir som du har ønsket" "det er den harde sannheten, beklager" . Hvis jeg referer til siste setning her, så lurer jeg på; hvorfor sier folk "sannheten" bare når den er ubehgalig? Folk er liksom så negative. Så folk som dette styrer jeg unna. De drar andre mennesker med seg i gjørma på en måte. Det er som om de prøver å fremstå som vise og erfarne mennesker, og håper på at ting skal gå galt for andre fordi det gjorde det for dem, og at da skal de andre komme og si "du hadde rett"

Spisse mennesker er ofte ikke så trivelige. Når jeg tenker på spisse mennesker, så tenker jeg på for eksempel en lærer jeg hadde. Hun var aldri hyggelig, høyrøstet, gjorde narr (skjult) av de som hadde lærevansker og var generelt bare ikke hyggelig. Slik som buset høylytt inn døra og stresset med noe.

Anonymkode: 063bb...b17

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

De som snakker rett fra levra.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor sier folk "sannheten" bare når den er ubehagelig? 
Anonymkode: 063bb...b17

Dette. Harde og spisse mennesker har bare ubehageligheter å komme med. Man må kunne være raus og ærlig i positiv forstand også!

Anonymkode: 8d57a...2b4

AnonymBruker
Skrevet
På 19.4.2018 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Hva slags mennesker tenker du på da?

Meg selv...

Anonymkode: 9b716...fbe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ihvertfall ikke at det er positivt. 

Mennesker som alltid buser ut med det de tenker på, har ikke filter. Bryr seg ikke om at de sårer på veien. 

Anonymkode: 48de4...87c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...