Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Ok etter min syting har dere sikkert fått med dere jeg ikke har sett fyren min siden fredagen pga sykdom. I dag er jeg bedre og vil treffe han, men våknet opp til den store gledelige overraskelse at jeg hadde fått mensen, og da kan vi naturlig nok ikke ha sex på enda fler dager (tro meg, dette er ikke et problem bare for han, vi er da 2 om det). Så har jeg sittet og tenkt da, tenk om han tror jeg bare finner opp alt dette her for at jeg ikke liker han (noe jeg gjør kjempemasse)? Har bare vært sammen ca 2 uker da, så vi kjenner hverandre ikke så godt, men kommuniserer lett om ting allerede. Men så har jeg den sperren med å fortelle en fyr at jeg har mensen fordi når jeg sitter og prater med mannfolk og de snakker om damene sine og mensen snakker de som om det skulle være kvalmt og tabu. Osv osv. Men igjen kan jeg heller ikke bare si "jeg kan ikke" Åååååå... egentlig ikke noe stort problem, men hadde dere hatt mistanke om at jeg hadde gått lei, eller kanskje jeg bare bør si at slik er det nå? Kan jo gå sammen selv om musa mi ikke kan oppføre seg som folk da, er jo ikke det.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Si det. Syns han det er too much information, så får han heller si fra. Du trenger jo ikke akkurat legge ut i det vide og det breie om hvor mye, og konsistensen o.s.v. Bare si at du har mensen og liker ikke å kjøre brannbil.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Ok tror det er det beste ja Og for ikke å snakke om detaljer at det lukter sååå masse jern :o huhu nei og nei! Men som jeg sa, jeg får jo sett han, det er jo det som teller! Tjohei!
Gjest Xavia Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes du skal si det, men... Kan du ikke si at du har lyst til å treffe ham likevel? Så skjønner han at du ikke bare er ute etter kroppen hans.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Duh... vi trenger heller ikke alle detaljene. Vet hvordan det lukter. Bare bruk 3 ord på å forklare problemet så blir det nok et fint treff likevel.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 Kan du ikke si at det er tiden i måneden?
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #8 Skrevet 22. februar 2005 Eh.. jeg skjønner ikke problemet? Du har en kjæreste som du selv sier du kommuniserer kjempe bra med, men så kan du ikke si du har mensen til ham? Da har dere vel ikke god kommunikasjon? Og dere kan da ha sex om du har mensen??
Sniglå Skrevet 22. februar 2005 #9 Skrevet 22. februar 2005 Du får spandere et par blow jobs på han! Da blir han nok fornøyd uansett
Gjest Bellatrix Skrevet 22. februar 2005 #10 Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes du skal si det, men... Kan du ikke si at du har lyst til å treffe ham likevel? Så skjønner han at du ikke bare er ute etter kroppen hans. Håper da forhldet deres er basert på mer enn sex?
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #11 Skrevet 22. februar 2005 Jojo så klart er det basert på mer enn sex, men det er jo ikke ingen sex heller hvis du skjønner, og synes bare det virker så utrolig typisk at først er jeg syk, så får jeg mensen. Grunnen til at jeg sa vi har grei kommunikasjon var mer en tankevekker til meg selv, at da bør jo ikke dette bli noe problem.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. februar 2005 #12 Skrevet 22. februar 2005 Skjønner at det er kjipt, men du gjør det bedre for deg selv og han ved å fortelle det. Så kan dere i hvert fall møtes og ha den sexen dere eventuelt vil ha.
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #13 Skrevet 22. februar 2005 Virker helt håpløst om du må holde deg unna ham når du har mensen fordi du ikke tør si noe, og da vil han tro du unnviker ham, noe du da jo gjør.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. februar 2005 #14 Skrevet 22. februar 2005 Er litt enig med siste gjest. ikke at dere bare skal være venner. Men om du ikka kan fortelle at du har mensen vil dere nok støte på litt problemer, ikke bare nå.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #15 Skrevet 22. februar 2005 Jepp er 19 ;p men har hatt langvarige forhold før, og da med en fyr som ble forbanna på meg hver gang jeg hadde mensen, så derfor har jeg litt problemer med dette. Har jo ikke hatt mensen mens jeg har vært sammen med han nye ennå.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #16 Skrevet 22. februar 2005 Ok det er ikke det at jeg ikke kan fortelle han det som er problemet, enten misforstår dere, ellers er jeg bare jævlig dprlig på å formulere meg. Saken er at først halsbetennelse, så mensen! VILLE DERE TRODD DET VAR BARE FOR Å SLIPPE UNNA DERE? Slik, litt mer klart nå håper jeg. Det med å ikke si jeg har mensen var kun en liten krangel jeg hadde med meg selv oppi hodet, ikke noe dere trengte å spekulere i alderen min om. Gud bedre, kan vi ikke heller holde oss til temaet? Aaaaaah alle disse misforståelser...
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #17 Skrevet 22. februar 2005 Han bør tåle ordet mensen. Hvis det er for sterkt for han er han en sart sjel og har et lite problem. Hvorfor kan du ikke si at du har mensen, men at dere kan treffes likevel ? Om dere har et forhold bør han sette pris på å treffe deg uavhengig av om du har mensen eller ikke.
Gjest Bellatrix Skrevet 22. februar 2005 #18 Skrevet 22. februar 2005 Han bør tåle ordet mensen. Hvis det er for sterkt for han er han en sart sjel og har et lite problem. Hvorfor kan du ikke si at du har mensen, men at dere kan treffes likevel ? Om dere har et forhold bør han sette pris på å treffe deg uavhengig av om du har mensen eller ikke. Og han bør skjønne at du kan ikke planlegge når du blir syk.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #19 Skrevet 22. februar 2005 Jeg lagde det til et større problem enn det var egentlig. Men vil ikke fortsette med denne tråden pga usaklige gjester. Så klart kan jeg gå sammen med han selv om jeg har mensen, og det skal jeg også, jeg bare lurte på den lille tingen om han tror jeg finner på alt dette, siden han ikke kjenner meg så godt og kanskje danner seg et idiotisk bilde at jeg ikke liker han mer. For det er enkelte folk flinke til å gjøre.
Gjest gjest1 Skrevet 22. februar 2005 #20 Skrevet 22. februar 2005 Å han forstår veldig godt fighter, er bare meg som er forbanna for at jeg blir syk på så utrolig flott timing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå