Gå til innhold

Landstreff Fredriksten - verdt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia, jeg er russ i år og jeg og russegruppen min har billetter til landstreff Fredriksten i helga (russetiden her jeg bor starter riktignok ikke før 1. mai, LOL). Men ja, problemet er at jeg har mattetentamen i R2 på onsdag, og siste mattetimene før tentamen er imorgen, men bussen til treffet går kl 7 om morgenen, så jeg får ikke med meg timene. I tillegg må jeg gjøre veldig mye matte på treffet i helgen for å sikre seksern som jeg har jobbet for hele året. Poenget er: Er det noen som har vært på LF og kan si om det er verdt det? Eller hvilket som helst russetreff for den saks skyld. Man får bare førstegangsvitnemål en gang, og jeg vurderer litt å ikke dra for å gjøre matte i helgen ass. Frister også så lite å skuffe mattelæreren min ved å ikke møte opp rett før tentamen. I tillegg er det nesten ingen andre enn gruppa mi fra her, som skal. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke dratt hvis jeg var deg, LF virker ikke spesielt bra. Førstegangsvitnemålet er viktigere. 

AnonymBruker
Skrevet

Nesten ingen andre i gruppa di skal, du er såpass opptatt av karakterer at du uansett må jobbe med skole i løpet av helgen, det er rett før en viktig prøve, du har ikke lyst å gå glipp av timer, hvilket argument har du selv FOR å dra? 

Anonymkode: 9f281...bf1

• Liker 1
Skrevet

Hehe, det er sant 🤔Men hele russegruppen min skal altså, bare nesten ingen andre herfra. Så det er liksom ikke sånn at hele byen skal, jeg har liksom andre venner som også går glipp av dette. Ahhh, det ligger langt inne å droppe noe vi har sett  frem til for å sikre en karakter, men sånn er vel livet! Man må vel prioritere...

AnonymBruker
Skrevet

Du blir sannsynligvis så full at du ikke husker noe likevel. En sekser kan være avgjørende for resten av livet ditt. 

Anonymkode: 1b86a...974

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det mange år siden jeg var russ, men jeg ville glatt droppet det hvis jeg var deg. Det var ikke noe spesielt da jeg var der i 2006 i hvert fall. 

Anonymkode: 1ef32...1ab

Skrevet

Takk for svar folkens! Jeg kjørte på med en god kombo av matte og landstreff, ved at jeg tok fly og tog ned på lørdagen og bare var der en dag. Funket fett! Fikk gjort matte hele fredagen og også søndag, og hadde det dødsgøy på lørdag uten å stresse med matta. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...