Gjerrigknark Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Det er bare fattigfolk&gjerrigknarker💸 som ikke ber inn alle vennene sine i bryllup. Slik at de som blir utelatt, føler seg mindreverdige. Har man ikke råd til å be alle så lar man være å be i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, Gjerrigknark skrev: Det er bare fattigfolk&gjerrigknarker💸 som ikke ber inn alle vennene sine i bryllup. Slik at de som blir utelatt, føler seg mindreverdige. Har man ikke råd til å be alle så lar man være å be i det hele tatt. Jeg velger de jeg har mest kontakt med og som jeg føler meg nærest. De som reagerer får bare reagere. Eller så kan de jo tenke gjennom hvor sjeldent vi har kontakt. Anonymkode: 2e158...8ec 1
Ymra Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Skal man om man har store venneflokker måtte ha bryllup med 200 gjester da? Det blir jo resultatet om hver av partene vil invitere 35 venner hver med følge, og for eksempel har 30 slektninger hver de skal invitere. Og 35 venner er ikke så mange venner å ha. Kanskje har jeg en annen definisjon av venner enn deg, og kaller folk venner andre heller omtaler som bekjente... Men det er flere jeg regner som venner som ikke har invitert meg i bryllupene sine, også der vi delvis er i samme vennegjeng. Da er det likevel snakk om store, løsere vennegjenger. Det eneste som er problematisk etter mitt syn, er å utelate en fra en veldig klart definert mindre vennegjeng på for eksempel 4-5 stk. Men alle vennegjenger jeg er og har vært en del av er mye mindre klart definert. Jeg tenker at på et eller annet sted må det settes en grense, og at om den går ved de vennene som er nærmest og har mest kontakt med, så må det være helt i orden. 1
Gjerrigknark Skrevet 19. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 19. april 2018 Da leier man et telt og har vennefest. Fattigfolk skal spandere på alle og helst fri bar. Sånn er det forventet at det skal være. Er ikke så lett når man er gjerrig sånn som meg. Da bruker jeg mest penger på kjolen og kaka.
LadyLa Skrevet 20. april 2018 #5 Skrevet 20. april 2018 Brudepar må få invitere etter eget ønske og lommebok. PS: Grensen mellom "venn" og "bekjent" kan være hårfin og dere kan ha forskjellig oppfatning av definisjonen.
Gjerrigknark Skrevet 20. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 20. april 2018 Akkurat nå, LadyLa skrev: Brudepar må få invitere etter eget ønske og lommebok. PS: Grensen mellom "venn" og "bekjent" kan være hårfin og dere kan ha forskjellig oppfatning av definisjonen. Det er sant. Venn og bekjent er litt svevende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå