*Lene* Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Jeg DIGGER homsepatruljen! Utrolig kult program, og de gjør virkelig underverker med "ofrene" sine. Jeg var skikkelig skeptisk da den norske versonen ble presentert, men nå må jeg bare si at den norske versjonen er like så bra som den amerikanske!! Noen som så på i går? Så utrolig stilig han ble. Og leiligheten ble ordentlig snasen! Likte veldig godt den lilla fargen på soverommet! Heia homsepatruljen
Tusenfryd Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes fortsatt den originale er best. "queenie-klapping" for at fyren har hatt en stygg oppvekst er litt mye... Ja, den norske er tilpasset norske forhold og smak, i og for seg, men de er for kunstige. Ikke i seg selv, men i replikker og være måte, det ser ut som om de har fått et manus å leser fra det. De er flinke, bevares, men de er fortsatt kopier. Bleke kopier. Jeg savner den nærheten og omsorgen jeg ser i den amerikanske. Og jeg tar meg i å savne Kyan, jeg venter på Carson... vil knipe kinnene til Jai og venter spent på Thoms kjølige vurdering og Ted nydelige mat.
aline Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 jeg synes de norske er nydelige jeg da! og jeg trodde vel spesiellt han høye mørke spilte ett spill, inntil jeg tilfeldigvis støtte på ham på t-banen en dag, han ER sånn!! han snakker sånn, han går sånn og han fører seg sånn! så det kan se ut som en etterligning, om det er sant, så LEVER han den etterligningen ellers i livet også. hadde ikke helt sansen for han kulturfyren i starten, men synes han begynner å ta seg opp og bli mye flinkere en han var! slapper kanskje mer av han og etterhvert. også har han mote/klesduden en ufyselig stygg tendens til å putte små menn i diiiiiiiigre, hvite "hipp-hopp/skate"sko..... :o det gjør jo bare at de ser ENDA kortere ut!!! DET har sjokkert meg ett par ganger!!
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Jeg digger de norske! Og den amerikanske! Syntes de er herlig sjarmerende og får veldig gode resultater i begge versjonene. Bortsett fra: også har han mote/klesduden en ufyselig stygg tendens til å putte små menn i diiiiiiiigre, hvite "hipp-hopp/skate"sko..... :o det gjør jo bare at de ser ENDA kortere ut!!! DET har sjokkert meg ett par ganger!! :o Enig, aline! Hva er det med hvite sko med schvææære hvite pløser utenpå buksene? Og det på relativt lave menn med korte ben?
aline Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Jeg digger de norske! Og den amerikanske! Syntes de er herlig sjarmerende og får veldig gode resultater i begge versjonene. Bortsett fra: :o Enig, aline! Hva er det med hvite sko med schvææære hvite pløser utenpå buksene? Og det på relativt lave menn med korte ben? *rister på hodet* de ser jo ut som dverger noen av dem, med den typen sko.... og HAN burde jo se det, og VITE det!! :o
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Kanskje vi bare ikke er kule nok til å forstå? Men seriøst; greit at det skal være kult, moteriktig og alt det der, men første bud bør jo være at det passer til den som skal ha det på!
aline Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 nemlig, og den typen sko er det få som kler synes jeg, og skal du ha sjans så bør du ihvertfall være ganske høy og smal! men, innser at jeg nok ikke er kul nok!
Gjest porselen Skrevet 22. februar 2005 #8 Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes at den norske "Homsepatruljen" har kommet seg, det virker som om at gutta har blitt mere komfortabel med rollene sine. Men fortsatt liker jeg den amerikanske versjonen best.
*Lene* Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2005 også har han mote/klesduden en ufyselig stygg tendens til å putte små menn i diiiiiiiigre, hvite "hipp-hopp/skate"sko..... :o det gjør jo bare at de ser ENDA kortere ut!!! DET har sjokkert meg ett par ganger!! JAAAA..Det har jeg tenkt på også.. Utrolig stygt, og passer utrolig dårlig til resten. Passer bedre til en stor hip hop'er Men er vel kanskje kult? Ikke vet jeg...
Suzy Skrevet 22. februar 2005 #10 Skrevet 22. februar 2005 Jeg liker den norske Homsepatruljen best jeg - syns de er kjempefine!!
nat26 Skrevet 22. februar 2005 #11 Skrevet 22. februar 2005 Jeg synes at den norske "Homsepatruljen" har kommet seg, det virker som om at gutta har blitt mere komfortabel med rollene sine. Men fortsatt liker jeg den amerikanske versjonen best. Enig.Og han som ordner med hår og hud kan jeg bare ikke fordra
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #12 Skrevet 22. februar 2005 Jeg liker egentlig (etterhvert) den norske utgaven bedre enn den amerikanske. Spesielt gjelder dette klærne; Carson i den amerikanske utgaven har en forkjærlighet for kjipe, konservative klær, som ikke akkurat er i min lei. Men begge moteekspertene bruker kanskje litt vel mye samme mal på alle typer personligheter, og der kunne de kanskje sett an typene litt bedre? En annen ting jeg ikke skjønner: Birger Løkeng er plutselig moteekspert, mens han egentlig er frisør og kreativ leder (eller noe slikt) for Adam&Eva-akademiet. Han klipper som en gud, og er veldig hyggelig, fant jeg ut under et frisørkurs der jeg var prøvekanin (lenge før Homsepatruljen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå