Gå til innhold

Har Norge blitt NM eller var VM i krenkelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samme hva vi hører om i media eller snakker med folk så har de aldri blitt så krenket som nå. En kan heller ikke si noe for da blir noen....ja nett opp krenket...

Burde vi ikke nå slutte med å være så hårsåre og gi litt bing? Dersom  vi  blir krenket av et eller annet, eller tør heller ikke si noe for at vi kan krenke andre, er vi ikke da i gang med å få et samfunn som kan hverken si eller mene noe? Vil vi ha en slikt samfunn?

Tilbake til spørsmålet mitt: Har Norge blitt et NM eller VM i krenkelser? Hva mener du?

Anonymkode: b8585...46d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk som blir "krenket" for hver minste lille ting, har egentlig ikke noe som helst i en saklig debatt å gjøre. 

Anonymkode: ec00c...737

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Det er ikke bare nordmenn som blir krenka, helle verden blir krenka for den minste ting.

Skrevet

Når barn blir skjermet for hver minste ubehagelighet, og all maskulinitet har blitt fjernet fra skolen, da produserer man mennesker som blir krenket av alt.
For ikke å glemme media, som pisker opp enhver sak.

Gjest Balian d'Ibelin
Skrevet

Jeg personlig bryr meg ikke om folk blir krenket.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du med Norge mener menneskene som bor der, tror jeg absolutt de er NM, altså norgesmestere, i å bli krenket. Når det gjelder å være VM/verdensmestere i være krenket? Nei, det kan ingen si - ikke slik som så mange andre rundt i verden reagerer på krenkelser.

Anonymkode: e9b33...490

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er jo fint med på å dra opp statestikken, som blir så krenket av at andre blir krenket :erter:

Anonymkode: 12e45...b80

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme hva vi hører om i media eller snakker med folk så har de aldri blitt så krenket som nå. En kan heller ikke si noe for da blir noen....ja nett opp krenket...

Burde vi ikke nå slutte med å være så hårsåre og gi litt bing? Dersom  vi  blir krenket av et eller annet, eller tør heller ikke si noe for at vi kan krenke andre, er vi ikke da i gang med å få et samfunn som kan hverken si eller mene noe? Vil vi ha en slikt samfunn?

Tilbake til spørsmålet mitt: Har Norge blitt et NM eller VM i krenkelser? Hva mener du?

Anonymkode: b8585...46d

Det er resultatet av amerikansk feminisme og politisk korrekthet i samfunnet.

Anonymkode: bdd2d...d15

AnonymBruker
Skrevet

Leste en diskusjon her inne om at man er RASSIST om man har dreads som hvitt menneske. Altså.. kan ikke folk slutte å ta seg nær av alt? Dreads er stygt og jeg ville aldri hatt det, men la nå folk ha håret som de vil! Og respekter at folk har forskjellige meninger.. Jeg skjønner heller ikke at så mange ble krenka av dette med Sylvi Listhaug. Folk kan ta seg sammen! 

Anonymkode: bf2ec...c82

AnonymBruker
Skrevet

Det er media som styrer dette og leter med lys og lykte etter "krenkelsestoryer"!

Anonymkode: 7bb73...e9f

AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk sjeldent nordmenn blir krenka over bagateller. Jeg har ikke lest noen nyhetssak idag som handlet om å bli krenket over en bagatell

Anonymkode: 92dd5...7f9

Skrevet

Jeg mener at «krenke» og «hylekor» er eksempel på to ord jeg er temmelig lei av. Å si at noen er krenket er en negativ måte å karakterisere andre menneskers uttrykk for følelser på. 

Hvis du blir lei deg er du krenket, om du provoseres er du krenket. Hvorfor skal det være et mål at vi skal gå rundt som likegyldige lobotomerte egoister, der vi ikke bryr oss eller lar oss krenke av noe?

Jeg mener omvendt: si fra, bli forbanna, vær krenka. Men man må snakke MED hverandre om det, ikke TIL eller OM. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er faktisk sjeldent nordmenn blir krenka over bagateller. Jeg har ikke lest noen nyhetssak idag som handlet om å bli krenket over en bagatell

Anonymkode: 92dd5...7f9

Så du syns ikke det er en bagatell å kalles folk rasister, bare fordi de vil ha dreads? Det er jo kroneksempelet på krenk

Anonymkode: bf2ec...c82

AnonymBruker
Skrevet

Ja, FrP-ere blir for eksempel ekstremt krenka bare man sier noe faktuelt om Ærede Sankt Sylvi. Som at hun kastet bort millioner av skattebetalernes kroner i saken om byggingen av et sykehjem i Spania, og brøt loven ved å holde skjult om det i ettertid.

Eller at hun har drevet med korrupsjon. Hun fikk betalt av et lobbyfirma for å påvirke FrPs politikk - mens hun satt i sentralstyret til FrP. Hadde jeg vært FrP'er ville det gjort meg skikkelig forbanna - på Listhaug.

Kunne fortsatt en stund til.. men det har vel ingen innvirkning på de lettkrenka offergutta som er Sylvifans.

Anonymkode: 058fb...962

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De enste som fortjener å bli krenket er psykopater. 

Anonymkode: 9a39e...6c1

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Invicta skrev:

Jeg mener at «krenke» og «hylekor» er eksempel på to ord jeg er temmelig lei av. Å si at noen er krenket er en negativ måte å karakterisere andre menneskers uttrykk for følelser på. 

Hvis du blir lei deg er du krenket, om du provoseres er du krenket. Hvorfor skal det være et mål at vi skal gå rundt som likegyldige lobotomerte egoister, der vi ikke bryr oss eller lar oss krenke av noe?

Jeg mener omvendt: si fra, bli forbanna, vær krenka. Men man må snakke MED hverandre om det, ikke TIL eller OM. 

Ypperlig skrevet. :tommelopp:

Anonymkode: bdd2d...d15

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel heller VM i å syte om hvor hårsåre alle andre er..

Anonymkode: 9c996...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...