luna1 Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Jeg er snart 37 år, såpass gammel at jeg burde hatt et greit nettverk, men jeg har kun en eneste person å være sammen med på fritiden, (utenom min samboer, men han reiser verden rundt med jobben). Den ene venninnen jeg har er stort sett opptatt med sin mann og deres felles hobby hver helg, så stort sett er jeg alene når jeg ikke er på jobb. Har prøvd meg på slike forum før, og venneapp på mobilen, men når alt kommer til alt blir det ikke noe særlig ut av det. Folk sier de er ute etter vennskap, men når det kommer til å møtes så skjer det sjelden noe. På lørdag har jeg barnefri og det hadde vært så deilig å ta toget til Oslo og bare henge rundt med noen, jeg elsker kunst, utstillinger, museum... og å SPISE (!) spennende mat på rare steder, alt dette er lite av her jeg bor.. Men jeg har INGEN å reise med. Mulig jeg er superklønete sosialt sett, men jeg klarer ikke skaffe meg venner i voksen alder, alle virker til å ha nok med sitt.
Oddy Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Har du prøvd å blitt med i grupper på facebook som er i nærområdet? Bli med på arrangementer? Kanskje få en hobby eller bli med på en sport eller lignende i lik alder. Det finnes også klubber, bokklubber, strikkeklubber, folk som drar på turer ilag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå