Gjest bekymret blå pupp Skrevet 22. februar 2005 #1 Del Skrevet 22. februar 2005 På tirsdag for en uke siden kjente jeg litt sånn stikking i ene puppen. Jeg undret litt over hva det kunne være, men tenkte at det kanskje var fordi jeg hadde drukket alkohol i flere dager ( var på ferie i utlandet). Men på fredag så skulle jeg dusje, og da fikk jeg se en blå flekk på ene puppen. Flekken er sikkert 3cm lang og 2cm brei. Den er litt gul-lilla i ene kanten, ser ut som sånn skikkelig blåveis, men på den andre enden av blåflekken så er fargen skikkelig mørk. Ser ut slik som fargen på en lever er, med andre ord, størkna blod. Jeg er litt bekymra da... Men jeg mener at dersom det skal være et blåmerke pga at jeg har slått meg, så må jeg ha slått meg ganske hardt, og da burde jeg ha merket det, for jeg var ikke sååå full. Sånt merker man, og det er litt vanskelig å slå seg skikkelig på puppen. Det ser nesten ut som sprengt blod, sprengte blodkar over et stort område...og av og til, som feks nå, så kjennes det ut som det stikker litt i puppen. Uff..jeg lurer på hva det kan være? Er det noen andre som har hatt dette før? Jeg har prøvd å kjenne på den, trykke på den, men det er ikke noe særlig vondt. Det pleier jo å være vondt dersom man trykker på et blåmerke. Jeg har legeskrekk, og har ikke lyst å gå til lege, ikke enda vertfall. Men hvor lenge bør jeg vente å se det ann, for er det kun et blåmerke så må det vel snart gå over?? Men kan det være noe alvorligt? Har en veninne som fikk sånn blå/brun flekk på puppen for noen år siden, da hun var 17 år. Men hun fikk vondt tror jeg, og så fikk hun medisin fra legen. Tror det var betendelse i en kjertel.. Jeg bruker verken p-piller, andre hormoner, ect , aldri vært gravid, og er 22 år.... Noen som har noen råd? hvor lenge skal jeg vente før jeg eventuelt må gå til legen?? Det gjør jo ikke direkte vondt.. sitter her å grubler over hva i alle dager det kan være. Pls..kom med noen svar da, takker inderlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 22. februar 2005 #2 Del Skrevet 22. februar 2005 Hadde sånn en gang men kom fram til at jeg måtte ha slått meg. Gikk over av seg selv i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #3 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg har legeskrekk, og har ikke lyst å gå til lege, ikke enda vertfall. Nå har du en god anledning til å konfrontere deg selv med legeskrekken din. Neste gang kan det være noe viktigere. Dette dreier seg om helsa di, det er viktig du klarer ta kontakt med lege når det trengs. Dersom du ikke synes du kommuniserer så bra med fastlegen din, så bytt til en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå