Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen kan dele erfaringer med dette. Jeg testet i forgårs og hadde ikke eggløsning. I går fikk jeg plutselig et smilefjes og jeg trodde man skulle få blinkende smilefjes først. Vanlig smilefjes tilsier mest fruktbar.

Jeg skulle teste igjen i dag for å sjekke men da er smilefjeset der fortsatt - altså resultatet fra i går står fortsatt ikke et nytt resultat med smilefjes. Det står at resultatet kun vises i 8 min så det er noe gale med testen nå, men vil det si at jeg ikke kan stole på resultatet jeg fikk i går? 

Anonymkode: c845a...d0e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes og ha lest i vedlegget som følger med at når eggløsningstesten blir postitiv så vil smilefjeset vises i 12 eller 24 timer. Var i allefall slik hos meg også. 

Jeg testet med strips også, og så her tydelig når egget hadde sluppet. 

Jeg går også rett fra ring (negativ) og direkte til smilefjes uten og ‘’innom’’ blinkende. 

Anonymkode: 852f4...585

AnonymBruker
Skrevet

Fra bruksanvisningen(på nett): Når LH-stigningen registreres første gangen viser testen et fast smilefjes. Dette symbolet vises konstant i 48 timer for å indikere dine to mest fertile dager. Du kan ikke ta en ny test så lenge maksimal fertilitet vises på displayet fordi holderen kan ikke lese av resultatet. Du kan spare testpinner som blir til overs og bruke dem i en senere syklus ved behov. Du må ikke ta ut batteriene for å prøve å nullstille holderen. Holderen blir ødelagt hvis du gjør det, og du kan ikke bruke den igjen.

Anonymkode: 024b9...99a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...