MorTil2 Skrevet 19. april 2018 #1 Skrevet 19. april 2018 Noen som har prøvd denne https://www.kjell.com/no/produkter/lyd-og-bilde/musikkspiller/cd-spillere/roxcore-baerbar-cd-spiller-med-resume-funksjon-p33498 . Evnt erfaringer med ulike abonnement på lydbøker ?
T-Rex Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Oi, DiscMan! Jeg har en sånn, fra dengang da. Er det ikke mer vanlig nå å rippe CDene over på annet format (eller hva de nå gjør - er ikke så inne i det)? 1
T-Rex Skrevet 21. april 2018 #3 Skrevet 21. april 2018 (endret) Hvis noen kan forklare hvordan man gjør dette i våre dager, ville jeg bli glad! Gled TS og meg på en lørdag! (TS kan ellers få kjøpt min Discman rimelig. Med mulighet for strøm fra nettet, og bærebag. Kjent merke er det og.) Endret 21. april 2018 av T-Rex
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #4 Skrevet 22. april 2018 På 19.4.2018 den 8.17, MorTil2 skrev: Noen som har prøvd denne https://www.kjell.com/no/produkter/lyd-og-bilde/musikkspiller/cd-spillere/roxcore-baerbar-cd-spiller-med-resume-funksjon-p33498 . Evnt erfaringer med ulike abonnement på lydbøker ? Jeg låner hos nlb.no koster ingenting. Får da også Daisyspiller fra Nav. Ellers har offentlige bibliotek også gratis lydbøker til utlån. Spilleren du linker til kjenner jeg ikke. Men skulle du kjøpe den og være fornøyd så gi gjerne tilbakemelding i tråde. Anonymkode: 4c074...608
AnonymBruker Skrevet 22. april 2018 #5 Skrevet 22. april 2018 Rippe cd i ett hvert format er ikke lov. Lydbøker fra nlb.no kan leveres både på cd i Daisyformat og til nedlasting vi appen lydhør. Anonymkode: 4c074...608
Perelandra Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Jeg låner ofte CDer med lydbøker på biblioteket. Hvis jeg ikke skal høre lydboka i bilen, ripper jeg CDene til mp3-filer som igjen kan overføres til mobilen eller mp3-spiller. Når det gjelder lovlighet, så spurte jeg bibliotekaren om dette. Hun svarte at så lenge man kun ripper til eget bruk, og ikke gir eller selger videre var det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå