AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #1 Del Skrevet 19. april 2018 Har en på vennelista mi som skriver som en fjortis ofte. Utvalgte venninner med nytt profilbilder: nyyyyyydelig! 😍❤️❤️ Gratulasjoner til de samme: gratulerer med dagen, nyyyyydelige deg! ❤️❤️❤️😍😍 (Han er forøvrig homo og ikke på damesjekkern har heller ingen andre homovenner som skriver slik) Hører en fin sang: Ååååå sjekk ut denne sangen!!!!! ❤️❤️😍😍😍 Å så fiiiiiin film/serie/bok [sett inn tittel] ❤️😍❤️😍❤️😍😍😍 Er det ikke litt spesielt? 😂😂 Anonymkode: bec92...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #2 Del Skrevet 19. april 2018 La folk gjøre som de vil. Han skader ingen med smileys Anonymkode: b196f...e06 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #3 Del Skrevet 19. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: La folk gjøre som de vil. Han skader ingen med smileys Anonymkode: b196f...e06 Det har jeg da ikke påstått heller. Anonymkode: bec92...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 19. april 2018 #4 Del Skrevet 19. april 2018 Koselig det, vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #5 Del Skrevet 19. april 2018 Har du snakket med han noen gang i virkeligheten? Kanskje han er sånn? Da må han nesten få lov til å fortsette med å være seg selv. Anonymkode: abd76...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #6 Del Skrevet 19. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du snakket med han noen gang i virkeligheten? Kanskje han er sånn? Da må han nesten få lov til å fortsette med å være seg selv. Anonymkode: abd76...f86 Han er ikke helt sånn i virkeligheten nei. Det er derfor det blir litt rart. Anonymkode: bec92...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #7 Del Skrevet 19. april 2018 Haha Ser for meg en superfeminin- "Oh my God!" jeg er bare sååååå gay"-fyr. Syns det var litt eksotisk siden han er mann. Verre med damene som gjør det samme. Antall smileys er seriøst en bra måleenhet for kvinners intelligens. Jo flere smileys, jo dummere dame. Anonymkode: 8b00e...ff6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #8 Del Skrevet 19. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha Ser for meg en superfeminin- "Oh my God!" jeg er bare sååååå gay"-fyr. Syns det var litt eksotisk siden han er mann. Verre med damene som gjør det samme. Antall smileys er seriøst en bra måleenhet for kvinners intelligens. Jo flere smileys, jo dummere dame. Anonymkode: 8b00e...ff6 Man merker jo at han er homo, men er heller ingen skrulle med knekk i håndleddet. Kanskje han tar ut sin indre skrulle på fb? For å være ærlig, så ser det ikke så modent ut, men han er veldig opptatt av å være voksen irl. Har noen venner som sier at det er som han ikke har blitt eldre siden vgs etter kosemose-statusene hans. Facebook er rare greier. Anonymkode: bec92...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå