AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Litt flaut spørsmål, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Sønnen min har opplagt begynt å bli eldre, og med det medfører et behov for å stilne sitt seksuelle behov iblant. Dette er sånn sett ikke noe nytt i huset i og med at storebroren har holdt på en god stund. Det som skiller dem er at mens storebror har benyttet papir eller latt det gå rett i toalettet (han tror nok ikke vi har merket det, men lite som går meg hus forbi), har yngstebror funnet ut at han heller vil gjøre det i sokkene sine. Som følge av at han nesten kun har hvite sokker blir det ganske tydelige merker av det. De blir tilsynelatende helt rene når jeg vasker dem, men som mor føler jeg fremdeles ikke det er særlig hygienisk for han å bruke dem (slik sokker skal brukes) etter vask. Det er heller ikke særlig gøy å ta på den inntørkede sæden til min egen sønn. Bør jeg snakke med han om det, eller skal jeg bare fortsette å late som ingenting? Anonymkode: 95119...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Be faren ta en prat med han. Om det ikke er mulig, så overse det. Sokkene blir rene (selv om jeg skjønner deg godt) Anonymkode: f6b45...90a 6
Occulta Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Fortsett å lat som ingenting. Gjør vel ingenting om det kommer sæd på sokkene vel? Han skal jo ha føtten og sokkene på bakken. Sokker er undertøy og kokvaskes... sæden går bort. Skjønner at det er litt umoden skikk og bruk... men herlighet, gjør vel ingenting. La tenåringen din få ha verdigheten i behold og få onanere i sokkene lm han vil. 12
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 3 minutter siden, Occulta skrev: Fortsett å lat som ingenting. Gjør vel ingenting om det kommer sæd på sokkene vel? Han skal jo ha føtten og sokkene på bakken. Sokker er undertøy og kokvaskes... sæden går bort. Skjønner at det er litt umoden skikk og bruk... men herlighet, gjør vel ingenting. La tenåringen din få ha verdigheten i behold og få onanere i sokkene lm han vil. Sokker vaskes gjerne på 60grader. Dvs. ikke kokvask. For at vann skal koke må det være 100grader. Anonymkode: a535e...d81 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #6 Skrevet 18. april 2018 Ville også latt faren tatt den praten, så frem det er mulig. Ellers ville jeg nok sagt ifra selv. Om ikke kommer det til å bli endel sokker med inntørket sperm du må vaske opp igjennom årene. Helt sikkert flaut for ungdommen, men det er vel greiere at han har en dorull på soverommet til å tørke opp sperm med fremfor sokker. Anonymkode: a535e...d81 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #7 Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sokker vaskes gjerne på 60grader. Dvs. ikke kokvask. For at vann skal koke må det være 100grader. Anonymkode: a535e...d81 Ikke vær så hysterisk da. Hva feiler det folk? Skal man koke sokkene fordi en fjortis har runket i dem? De blir rene. Anonymkode: f6b45...90a 9
Gjest HanenIFlokken Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 Fyll på sokkelageret og la gutten kose seg
GammelSierraFan Skrevet 18. april 2018 #9 Skrevet 18. april 2018 Litt merkelig å bruke sokker som runkeklut, men jeg hadde ikke gjort noe ut av det. De skal jo vaskes uansett. Det er ikke verre enn underbukser som evt. får en ladning i løpet av natta innimellom. 4
Gjest PaN Skrevet 18. april 2018 #10 Skrevet 18. april 2018 I sokkene? definitivt la faren ta en prat om de har et slikt forhold hvor de kan prate om slike ting. Nå kom jeg på å tenke på mine eventuelle barn i fremtiden vil jeg noen gang tørre å vaske sokkene? Blir vel å brenne de går jeg utifra ha ha.
Occulta Skrevet 18. april 2018 #11 Skrevet 18. april 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sokker vaskes gjerne på 60grader. Dvs. ikke kokvask. For at vann skal koke må det være 100grader. Anonymkode: a535e...d81 Nei nå kødder du? :o Man kan alltid stole på at en eller annen irriterende gjøk må påpeke det åpenbare, tolke bokstavlig eller med vilje vrenge og vri på detaljer som er utenfor selve poenget av det som blir sagt.... årh sånne som deg tar all morroa ut av det å være på et forum. Det heter kokvask fordi det dreper bakterier. De fleste bakterier dør av temperaturer over 60grader. Nekter å tro at dette er første gang i ditt snusfornuftige liv at du har hørt ordet kokvask bli brukt, selv om det ikke er snakk om å vaske klær i kokende vann. 8
EvaLena Skrevet 19. april 2018 #12 Skrevet 19. april 2018 Jeg hadde ikke sagt ett eneste ord om dette hvis det var min sønn. Sokkene blir jo rene igjen etter vask. Skjønner at det er litt ekkelt siden det er sønnen din, men du har jo vært borti sæd på andre måter selv tidligere 8
Meadow Skrevet 19. april 2018 #13 Skrevet 19. april 2018 Kan vel lære seg å vaske sokkene sine selv? 6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #14 Skrevet 19. april 2018 Hva med å sette fram en boks Kleenex strategisk på nattbordet? Eventuelt også noe glidemiddel for å gjøre det veldig åpenbart Anonymkode: 843c8...dd9 1
Perle Skrevet 19. april 2018 #15 Skrevet 19. april 2018 (endret) Går ut ifra at dette er en tråd i samme ånd som, "unge men i trange jeans", men dersom det ikke er, og ts virkelig er en mor hvis sliter med reelt "ronke-sokk problem", ville jeg bedt far ta dette opp. Dersom far ikke er på banen, ville jeg bare sagt det selv. Er han gammel nok til å spre spermiene sine, er han gammel nok til å forstå at sokkene hans ikke vandrer rene fra skittentøyet og inn i skap av seg selv. Endret 19. april 2018 av Perle 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #16 Skrevet 19. april 2018 Liiiiiitt chilipulver i sokkene neste gang du legger sammen klær Anonymkode: e8eb5...501 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #17 Skrevet 19. april 2018 Helt ærlig, lat som ingenting for hans skyld, og begynn med å lære han til å vaske egne klær! Høres ut som det er på høy tid. Det vil komme godt med når han finner seg ei dame eller mann, begge ville satt pris på en svigermor/far som lærte han til å vaske klærne Anonymkode: 9234b...8b4 8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #18 Skrevet 19. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker said: Liiiiiitt chilipulver i sokkene neste gang du legger sammen klær Anonymkode: e8eb5...501 Anonymkode: 86048...d17
evelynn Skrevet 19. april 2018 #19 Skrevet 19. april 2018 (endret) Har to jenter jeg, men jeg ville ignorere det bare. Eller - om det plager deg veldig, be pappaen til gutten til å snakke med ham, om du kan stole på pappen sine evner her. Eller - hvor gammel er storebror? Er han gammel nok at du kan snakke med ham om dette, og be ham å ta en brat med broren? Er han moden nok? Endret 19. april 2018 av evelynn
Gjest padawan Skrevet 19. april 2018 #20 Skrevet 19. april 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er heller ikke særlig gøy å ta på den inntørkede sæden til min egen sønn. Hvis han bruker sokkene slik jeg mistenker så kommer han vel inni sokkene så jeg skjønner ikke hvordan du klarer å ta på den inntørkede sæden. Det skal litt til for å gjøre en sokk gjennomvåt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå