Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke om jeg skulle poste dette under reise eller økonomi, men... Jeg er nettstudent og har månedsinntekt på 15 000 etter skatt, er ikke stedsavhenging for noen av inntektene. Jeg tenker å benytte meg av den gode anledningen til å kunne bo (nesten) hvor jeg vil i verden, og har selvsagt mine favorittbyer men vil tenke smart økonomisk og leve litt romslig. Tenker 1-3 mnd på ett sted og ev bo i et annet land 1-3 mnd etterpå.

Har følgende ønskeliste:

- Svært billig Airbnb, trenger et lite hus for meg selv både pga hund og å kunne jobbe med yrket hjemmefra. 

- Gjerne Europa med gode og billige flybilletter hjem til Norge og maks 6t flytur.

- Ingen betydning om det er storby eller lite sted, så lenge det er lett å finne interessante mennesker og kreative miljøer der. Et sted rett utenfor en storby er kanskje det mest ideelle for meg. 

- Billige levekostnader generelt

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det billigste landet er det billigste, uansett hva budsjettet ditt er.

Anonymkode: 2182c...e11

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det billigste landet er det billigste, uansett hva budsjettet ditt er.

😂 ja der formulerte jeg meg litt feil. Det jeg mente var hvor jeg kan leve romslig på dette månedsbudsjettet.

AnonymBruker
Skrevet

Øst-Europa og litt ute på landet i Sør-Europa er mest aktuelt hvis du både vil bo billig og kunne reise hjem relativt raskt og rimelig. Du kan også nå noen deler av Afrika og Asia på 6 timer. Jeg skjønner at det er lett å forholde seg til Airbnb, men det pleier å være ganske dyrt med mellomlang leietid der sammenliknet med å leie direkte.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Moldova? 

Anonymkode: 35d3a...f90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...