LilleSol Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 har kikket litt på ebay, og har funnet en del sminke/hudprod som er vesentlig billigere der enn her hjemme. Er det noen som har erfaring med å kjøpe sånt på ebay? Har ikke lyst til å betale for uekte md formulations ! LilleSol
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 har kikket litt på ebay, og har funnet en del sminke/hudprod som er vesentlig billigere der enn her hjemme. Er det noen som har erfaring med å kjøpe sånt på ebay? Har ikke lyst til å betale for uekte md formulation ! LilleSol er vel bare å ta sjangsen. går det ann å selge sånt fake uansett? altså sånt merker du vel når du mottar det. jeg kjøpte meg to mascaraer derifra...ekte det. alt sånt er jo mye billigere i andre land så ja jeg tror det er ekte.
Saga Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Makeup er dyrt i de nordiske landene (kanskje Sverige er et unntak). I USA er makeup veldig dyrt, for de slipper all den importeringen. I England derimot er det straks dyrere. Kjøpte nettopp La Mer kremen som koster 800 i Norge til under halv pris på ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå