AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hvorfor er det alltid noen som ikke kan slippe andre til i samtaler?Alltid vet best og alltid må.kommentere negativt om man sier noe eller kommer med forslag? Tenker da feks på skolemøte med flere foreldre sammen. Alltid dennd ene damen som MÅ si sitt og det er det som er best og viktigst. Når man da har angst for sånne møter og tørr og åpne munnen sin så må hun alltid kommentere negativt. Og gjerne slenge med leppa noen min. Før hun skal si noe mer selv. Og så sier hun gjerne forslaget mitt senere men som sitt forslag. Hun kom på det.Hennes ide. Nei... Etter å ha gjort narr av det jeg sa..Hvor ble det av inkludering og heie fram folk som vi skaal lære barna våre?Er det mulig å være så frekk og arrogant og holde på sånn? Vært en del møter og noen år. Måtte bare lufte litt..Andre prøver å høre og er enig.Men hun skal liksom bestemme.. Kan ikke sånne foll bare holde seg hjemme istedenfor.. Anonymkode: eff16...3e8 1
solmåneogstjerner Skrevet 19. april 2018 #2 Skrevet 19. april 2018 Enig! Og det er alltid minst en av dem på alle slike møter! Jeg har egentlig bare begynt å ikke si noe. Gidder ikke lenger...
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 4 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Enig! Og det er alltid minst en av dem på alle slike møter! Jeg har egentlig bare begynt å ikke si noe. Gidder ikke lenger... Ja det er ikke noe gøyt i det hele tatt. Har angst og sliter med å gå på sånne ting,men stiller alltid opp. Og tørr jeg åpne munnen får jeg det slengt tilbake. Andre er positiv til det jeg sier gjerne men så må denne ene personen bare trakke meg ned i driten! Anonymkode: eff16...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #4 Skrevet 19. april 2018 Jeg har gått på noen slike møter uten å åpne munnen. Alltid de samme som tar kjempestor plass, og har veldig sterke meninger. De blir med i FAU og utvalg, og er veldig aktive. Når noen kommer med andre innspill, blir det glatt oversett. Jeg har sluttet å gå på disse felles foreldremøtene nå. Det er ikke for oss. Anonymkode: 49c5c...64c 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #5 Skrevet 19. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått på noen slike møter uten å åpne munnen. Alltid de samme som tar kjempestor plass, og har veldig sterke meninger. De blir med i FAU og utvalg, og er veldig aktive. Når noen kommer med andre innspill, blir det glatt oversett. Jeg har sluttet å gå på disse felles foreldremøtene nå. Det er ikke for oss. Anonymkode: 49c5c...64c Ja det forstår jeg godt. Skjønner at noen er "ledere". Men trakke andre ned og "fremme " seg selv er jo helt på jordet! Alltid samme damen. Virker som ingen tørr å si noe heller. Men ser jo at folk tenker sitt. Føler deg jo så dum. Vil jo komme med forslag og! Her skal vi lære barna våre og være grei med andre. Og la alle komme til ordet. og ingen skal trakke andre ned. så gjør denne moren dette hver gang. Forstår det ikke! I tilegg slenger hun mye dritt om eksmannen som faktisk er veldig grei og flink med barna. Og bor i samme gate så ser jo hvordan hun er og holder på. I tilegg presse barna til masse aktiviteter hele uken mens de egentlig bare vil leke med andre barn. (ene datteren sa det en gang hun var her, hun ville ikke gå på alt. Men hun bestemte ikke). Tørr ikke åpne munnen i frykt for at jeg kommer til å bli så forbanna og slenge så mye med leppa og fortelle om alle gangene hun "bøller" seg og spørre hva hun får ut av det. Hvorfor er alt bedre om det kommer fra hun? Føler dette blir som mobbing. Anonymkode: eff16...3e8
solmåneogstjerner Skrevet 19. april 2018 #6 Skrevet 19. april 2018 Disse er ikke ordentlige ledere, det er i hvertfall sikkert! En leder hører på andre, vurderer og tenker. Disse vi snakker om nå skal bare ha sin mening igjennom. Godt mulig de får lederstillinger - men gode ledere er de ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå