Gå til innhold

Kjøpte Limewire pro, hva gjør jeg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i kveld installerte jeg en gratis versjon av limewire - men så bestemte jeg meg for å kjøpe pro-versjonen (ble ganske imponert over gratisversjonen, så jeg regner med at jeg blir enda mer impnert over betal-versjonen)

Men, det jeg lurer på nå; skal jeg la gratisversjonen bare ligge og installere pro-versjonen over, el skal jeg installere pro som egen installasjon, eller skal hva gjør jeg?

Gratisversjonen er 4.4.1, mens pro er 4.4.5 - går det greit å installere over?

(og har jeg gjort et dårlig kjøp, sånn mht. kopibestemmelsene som har kommet nå?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:oops: var det dumt... skulle spurt her først, vettø!!! :roll:

(Jeg gjorde det fordi jeg ble lokket av reklamen, skulle få raskere og flere søkeresulteter av å kjøpe pro...)

Jeg prøvde meg fram - og glemte å si det her - men jeg la det over det andre, og det gikk greit...

Takk for svar uansett :-)

Skrevet

Neida, neida. Ikke nødvendigvis dumt. Liker bare ikke å betale for sånne ting som reklamerer mye for seg selv "Dette MÅ du ha. Det BESTE. etc. etc.."

Spesielt ikke når man kan få det gratis.

Men - uansett bra at det funker!

• 2 år senere...
Skrevet

egentlig kan en vel bare bruke Limewire basic til å laste ned limewire PRO, uten at det koster noe, men det er vel opp til hver enkelt, hva samvittigheten tillater dem å gjøre :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...