Gå til innhold

Mennesker som suger energi ut av deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan håndterer dere dem? På en god dag merker jeg at det er lettere å ikke la den negative energien deres gå innpå meg, men ellers så er blir man helt utmattet  og føler seg ganske bedriten etter å ha tilbrakt tid med dem. Noen som kjenner seg igjen?

Anonymkode: d7b76...6a7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg erfarte det når jeg studerte, jeg har aldri latt så mange ting fått passere så mye enn da jeg gjorde det. Jeg var sjeleglad når jeg var utenfor skoleporten og helt ferdig med studietiden. Jeg utsatte meg selv vil jeg si ved kun fordi jeg ville få noe drahjelp til et fag. Kommer ikke til å dra tilbake til skolen, og kommer aldri til å la meg bli minnet den retningen. 

Anonymkode: 15f24...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en del av dem. Holder meg mest mulig unna, og hvis jeg må forholde meg til de holder jeg meg mest mulig på det platoniske. Utleverer aldri noe privat, svarer ja og ha på ting de sier. 

Anonymkode: da2a0...622

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som kjenner seg igjen?

Nei. Bare det jeg selv gjør kan tappe meg for energi. Negativ energi fins ikke. Dette er elementær fysikk!

Anonymkode: baf21...f4a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Bare det jeg selv gjør kan tappe meg for energi. Negativ energi fins ikke. Dette er elementær fysikk!

Anonymkode: baf21...f4a

Kan du utdype dette? Vil gjerne lære meg å sette en grense uten å måtte kutte ut folk av livet mitt.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vell å sette grenser. Det fins alltid folk som suger energien - på de folkene holder jeg avstand. Jeg kutter aldri ut helt noen, men holder dem som bekjent - ikke venner. 

Anonymkode: c9fe8...38a

• Liker 1
Skrevet

Setter grenser. Har en veldig negativ kompis og sørger for å ikke kontakte han alt for ofte siden var en periode han gjorde at jeg gikk i kjelleren. Nå er jeg kun med han noen ganger i måenden og helst unngår for mange samtaler på messager. Han har et veldig stort talent med å finne noe negativt med alt. Han er en veldig smart og morsom fyr men negativiteten hans går meg til tider på nervene. 

Har faktisk fortalt han om hvordan jeg følte det men han påsto at han ikke var negativ men ''realistisk''. Jaja, folk er forskjellige. 

Skrevet

Slutt å skyld på andre. Ingen "suger energien" ut av deg. Da må du gå i deg selv. 

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vell å sette grenser. Det fins alltid folk som suger energien - på de folkene holder jeg avstand. Jeg kutter aldri ut helt noen, men holder dem som bekjent - ikke venner. 

Anonymkode: c9fe8...38a

Nei. Det er du som TILLATER andre å gjøre det. Det er ditt problem. Ikke andres. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, SoWhat? skrev:

Nei. Det er du som TILLATER andre å gjøre det. Det er ditt problem. Ikke andres. 

Så sinna da? Jeg spurte jo om noen kunne utdype dette siden jeg ønsker å lære å håndtere det?  Trenger ikke komme med klørne

34 minutter siden, SoWhat? skrev:

Slutt å skyld på andre. Ingen "suger energien" ut av deg. Da må du gå i deg selv. 

Hvor har jeg skrevet at jeg skylder på andre? Er du et av disse negative menneskene selv?

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor tror du jeg er sinna?? Det er jeg jo langt fra! Jeg mener bare at ingen kan suge energi ut av noen uten at en lær seg sluke. Så det blir jo ditt problem. Ikke skyld på andre

Alt jeg mente.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt venninner som virkelig har sugd energien ut av meg. Jeg har vært fullstendig tom og lei meg etter å ha vært sammen med dem. 

Det handler om at de tar enormt mye plass, det er kun seg selv. Jeg klarer ikke å sette grenser, jeg tar for lite plass og jeg er en jævlig god lytter - desverre! 

Jeg har kuttet kontakten med to, og de tok det tungt. Så de har antageligvis brydd seg, men jeg vil ha venner som bryr seg og ser meg, uten at de må få klar beskjed om det. 

Anonymkode: b34be...497

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor tror du jeg er sinna?? Det er jeg jo langt fra! Jeg mener bare at ingen kan suge energi ut av noen uten at en lær seg sluke. Så det blir jo ditt problem. Ikke skyld på andre

Alt jeg mente.

For en utrolig slitsom person du er.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en utrolig slitsom person du er.

Hvordan? Men greit nok at du mene det da. Alt har sine grunner. Gode eller dårlige, etter hvem som ser 

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker som bruker mye ironi og sarkasme. Du ser de godter seg når du lar deg overrumple.

De nærer seg på andres forvirring og smerte og kan svitche om til martyrblikket sitt i brøkdelen av et sekund.

Ondskapen deres er grenseløs.

De har gjerne en stor heiagjeng med spyttslikkere som ikke tør å si dem imot. 

Jeg er så glad jeg kom meg bort. Energien min får de ikke ta mer.

Anonymkode: dc4bd...932

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...