AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hei! Mine joggesko begynner å bli ganske slitne nå. Det er noen Asics sko som har vært mine trofaste sko i flere år, men jeg kjenner at jeg må ha noe nytt. De gjør ikke samme nytta lenger. Jeg jogger ikke så mye, men jeg går veldig mye og er avhengig av gode sko fordi jeg går mye på asfalt. Så jeg vil gjerne kjøpe noen som gir god støtte, er gode å gå i flere timer med, og som ikke koster skjorta. Jeg er villig til å legge en tusenlapp i noen ordentlige sko, for det er jo en investering, men jeg vil helst unngå mer enn det. Hvis jeg får noen gode til 500-600 kr er jeg happy, men er som sagt villig til å investere litt mer også Noen tips? Anonymkode: 120d3...772
LeneXCII Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 (endret) Anbefaler deg å prøve Hoka! Er spesielt glad i modellen som heter Clifton, det er en asfalt- og grus-sko. Endret 18. april 2018 av LeneXCII 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Jeg liker Reebok og Nike. Anonymkode: edee6...a54
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Du må prøve på. Nike synes jeg er sterkt overvurdert. Asics digger føttene mine. Og Adidas fungerer også. Anonymkode: ce9d2...ce0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 Er vel samme hva slags sko som passer diverse forumbrukere, det hjelper jo ikke deg noenting. Det som passer til andre er ikke sikkert passer til deg. Gå i butikken og prøv, jeg kjenner iallefall fort om en sko passer meg bra eller dårlig. Bruker du dessuten noen av de store kjedene har du jo også mulighet til å bytte sko hvis du ikke skulle være fornøyd. Anonymkode: 2e392...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå