cindypus Skrevet 21. februar 2005 #1 Del Skrevet 21. februar 2005 Ehh... Litt flau nå... Men noen som vet hvor lenge en vaffelrøre hoder seg i kjøleskapet...?? :oops: Laget vaffelrøre på torsdag, som dere skjønner altfor mye, og har fremdeles masse i kjøleskapet som ikke er "stekt opp"... Kan jeg lage vafler til jentene i morgen...? Etter 5 dager...? Syns selv det er for lenge, men synd å kaste så mye deilig røre... Hehe... Derfor denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. februar 2005 #2 Del Skrevet 21. februar 2005 Røra holder seg så lenge som holdbarheten på det produktet med kortest holdbarhet, sansynligvis melka. Husker du når den melka du brukte gikk ut? Fem dager høres litt i lengste laget ut. En annen gang kan du huske på at det er mulig å fryse vaffelrøre, så har du til en annen gang i stede for å måtte kaste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindypus Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2005 Det skal jeg huske på! Ikke dumt! Jeg brukte sånn ferdig Toro vaffelrøre vettu... :oops: Men enig med deg, 5 dager er litt lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #4 Del Skrevet 22. februar 2005 Neida, fem dager går helt greit det. Går da greit å lage vaffelrøre av sur melk også. Men smak på røra eller stek en vaffal og smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cindypus Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 22. februar 2005 Ble ikke vafler på oss i dag... Blandingen hadde en litt for merkelig konsestens da jeg tok den ut av kjøleskapet... Takk til de som gadd å svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. februar 2005 #6 Del Skrevet 23. februar 2005 Tror også jeg hadde kastet den etter 5 dager ja! Det blir litt rar konsistens på den etter bare et par dager i kjøleskapet synes jeg! Frysing er sikkert lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 23. februar 2005 #7 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg bruker aldri så gammel vaffelrøre! Den blir jo nesten grågrønn og ekkel etter bare et par dager! Men jeg har ikke forsøkt, så det er ikke sikkert at smaken blir ødelagt selv om den ser litt ekkel ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #8 Del Skrevet 23. februar 2005 Toro Vafler- pføy!!!! :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #9 Del Skrevet 23. februar 2005 Det kommer alt an på hvor gammel melka er. Jeg skal lage vafler idag etter pannekakerøre fra mandag. Ikke så lenge som fem dager, men så lenge melka holder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 23. februar 2005 #10 Del Skrevet 23. februar 2005 Toro sin vaffelrøre er jo kjempegod! Vaflene blir sprø og deilige Namnam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #11 Del Skrevet 23. februar 2005 Toro sin vaffelrøre er jo kjempegod! Vaflene blir sprø og deilige Namnam. De smaker absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 23. februar 2005 #12 Del Skrevet 23. februar 2005 Kanskje vaffeljernet mitt har magiske evner da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #13 Del Skrevet 23. februar 2005 Mine vafler ble iallefall gode, jeg har fornøyde unger som stapper innpå i dette øyeblikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå