Gå til innhold

Dyrebutikk i Oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken dyrebutikk bruker du i Oslo? Har vært på Storosenteret og Oslo city, men det er så små butikker. Har de ikke et sted med masse utvalg???

Anonymkode: 47b4a...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleide bruke den på Alnasentret tidligere, dem reklamerer med at dem har Norges største utvalg. 

• Liker 1
Skrevet

Åpner en stor petworld på Bjerke til helga!

Skrevet

Jeg pleide å handle på den vesle butikken bak Oslo Spektrum, Hunde Huset, heter den såvidt jeg kan huske. Den ligger med inngang mot Brugata/Café con Bar.

Eies av et koselig, eldre par, om de fortsatt holder på. Var det noe jeg trengte som de ikke hadde inne, kunne de som regel skaffe det.

• Liker 1
Skrevet

Oslo Dyrebutikk på Alnasenteret er bra. Litt dyr, men personalet har et jevnt over høyt kunnskapsnivå og utvalget er godt! 

Og som nevnt over her: Hundehuset i Oslo sentrum. Fin liten butikk med hyggelig personale,  godt og spennende vareutvalg og hyggelige priser!

Skrevet

Er det noen av dem som ikke har dyr? Liker ikke å støtte dyrebutikker som selger dyr.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 18.4.2018 at 10:42 PM, Gismar said:

Oslo Dyrebutikk på Alnasenteret er bra. Litt dyr, men personalet har et jevnt over høyt kunnskapsnivå og utvalget er godt! 

Og som nevnt over her: Hundehuset i Oslo sentrum. Fin liten butikk med hyggelig personale,  godt og spennende vareutvalg og hyggelige priser!

:fnise:

Anonymkode: 5ecc0...77d

Skrevet
4 timer siden, Tvist skrev:

Er det noen av dem som ikke har dyr? Liker ikke å støtte dyrebutikker som selger dyr.

Dyresjappa på Torshov selger ikke dyr. De har godt utvalg av utstyr til hund og katt.

Skrevet
8 hours ago, Tvist said:

Hundehuset som jeg nevnte hadde ikke dyr i butikken da jeg handlet der, annet enn sine egne og alle kundedyra som var hjertelig velkomne inn.

AnonymBruker
Skrevet
På 18.4.2018 den 19.19, Sphynx skrev:

Åpner en stor petworld på Bjerke til helga!

Var nettopp innom den :) den har åpnet:) utvalget var bra og de har ikke dyr der.

Anonymkode: 47b4a...949

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...