AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hvordan bli en åpen person som alle liker? Anonymkode: 19fd0...228
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Hvorfor må alle like deg? Jeg synes ikke at det skal være målet akkurat. Man kan forbedre på seg selv, men det er umulig å få alle til å like deg. Anonymkode: 9194d...042 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må alle like deg? Jeg synes ikke at det skal være målet akkurat. Man kan forbedre på seg selv, men det er umulig å få alle til å like deg. Anonymkode: 9194d...042 Du har vel rett i det. Jeg kan kanskje omformulere spørsmålet til "hvordan bli en åpen person som folk faktisk liker?" for det virker ikke som noen liker meg. Anonymkode: 19fd0...228
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Just now, AnonymBruker said: Du har vel rett i det. Jeg kan kanskje omformulere spørsmålet til "hvordan bli en åpen person som folk faktisk liker?" for det virker ikke som noen liker meg. Anonymkode: 19fd0...228 Hvorfor tror du at folk ikke liker deg? Anonymkode: 4d0ec...67e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror du at folk ikke liker deg? Anonymkode: 4d0ec...67e Folk tar ikke kontakt med meg, prøver jeg å snakke med folk eller til flere i en gruppe blir jeg ofte ignorert, blir aldri bedt med på noe, har ingen venner (har bare tre bekjente som jeg treffer en sjelden gang). Anonymkode: 19fd0...228
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #6 Skrevet 18. april 2018 Hva med heller å fokusere på å være tro mot deg selv og hvem du er? Kanskje fremheve dine gode kvaliteter enda mer og gjøre mer av det som gjør deg glad? Jeg var slik som ville bli likt av alle, og strebet etter å leve etter andres standard. Jeg ble utbrent! Husk at alle som møter deg vil ha sin egen persepsjon av deg, og er farget tidligere erfaringer og følelsesliv, så ofte handler det egentlig ikke så mye om deg allikevel. Du føler hvem som gir de riktige vibbene om de kjenner etter. Ved å være autentisk, tenker jeg at de riktige menneskene vil komme inn i livet ditt uansett. "De andre" er det faktisk ikke verdt å bruke energi og tid på. Første bud, bli glad i deg selv! Anonymkode: 1dcc5...f97 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #7 Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med heller å fokusere på å være tro mot deg selv og hvem du er? Kanskje fremheve dine gode kvaliteter enda mer og gjøre mer av det som gjør deg glad? Jeg var slik som ville bli likt av alle, og strebet etter å leve etter andres standard. Jeg ble utbrent! Husk at alle som møter deg vil ha sin egen persepsjon av deg, og er farget tidligere erfaringer og følelsesliv, så ofte handler det egentlig ikke så mye om deg allikevel. Du føler hvem som gir de riktige vibbene om de kjenner etter. Ved å være autentisk, tenker jeg at de riktige menneskene vil komme inn i livet ditt uansett. "De andre" er det faktisk ikke verdt å bruke energi og tid på. Første bud, bli glad i deg selv! Anonymkode: 1dcc5...f97 Takk, det var et veldig godt råd. Anonymkode: 19fd0...228
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 å være ekte og troverdig med en nøkkel rolle som alle vet kan komme til uansett. Anonymkode: a37a9...a17
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #9 Skrevet 18. april 2018 å like seg selv. Man får veldig dårlig energi om en ikke liker seg selv, og skal du gå og spille skuespill hele livet blir du utbrent en gang. Anonymkode: d0a61...27b 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #10 Skrevet 18. april 2018 Jeg tror faktisk at ofte, dess mindre man bryr seg om andre liker en, dess bedre likt blir man. Med mindre man er direkte frekk og sur, selvsagt. Anonymkode: 601c8...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #11 Skrevet 19. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Folk tar ikke kontakt med meg, prøver jeg å snakke med folk eller til flere i en gruppe blir jeg ofte ignorert, blir aldri bedt med på noe, har ingen venner (har bare tre bekjente som jeg treffer en sjelden gang). Anonymkode: 19fd0...228 Om du viser usikkerhet vil folk behandle deg deretter. Du må bare være trygg på deg selv om stå i alle situasjoner, prøv å være i nuet, ikke bruk tid på å analysere og tenke på ting du sa det er helt bortkastet. Og tenk at de som er verdt å bruke tid på vil like deg når du er deg selv. Husk at ALLE har sin helt egen opplevelse av ting som skjer og sitt liv. Jeg synes også det fungerer å legge merke til positive ting hos andre og tenke varmt om dem. Da blir de ikke skremmende. Anonymkode: db5fe...d32
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #12 Skrevet 19. april 2018 Være blid og behagelig, ta initiativ, Anonymkode: 67103...976
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #13 Skrevet 19. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bli en åpen person som alle liker? Anonymkode: 19fd0...228 det siste du kan gjøre er å baksnakke, da blir det motsatt effekt. Anonymkode: a37a9...a17
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #14 Skrevet 19. april 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bli en åpen person som alle liker? Anonymkode: 19fd0...228 Se for deg at alle har et system. Alle systemer kan hackes. Du finner inngangsporten deres og trykker en kode og får forventet respons. Hvis de oppdager det vil de kalle det for en mislykket operasjon. Feks tolke det som manipulerende og følgende avvise det. Eller bare at man ikke har kjemi. Eller de har digge algoritmer selv. Men hvis de ikke merker det kan du få treff på kommandoen. Du treffer dem på et bra punkt og de smiler. Eventuelt trenger det ikke nødvendigvis å fungere, men de kan rose deg for forsøket. Den siste er rå og viser til selvstendighet. Eller at man faktisk bryr seg mest om de viktige tingene, whoa det er gøy. Det er deilig å være med noen som dekker hullene i systemet jeg ikke klarer å fylle selv. Uten at jeg merker at selve prosessen føles som lim i seg selv, en sømløs prosess, noe som da fører til eleganse. Elsker eleganse... gief me more .... more <3 eleganse har virkelig ikke mye ord, egentlig. Det taler for seg selv. Anonymkode: a6d2b...9fa
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #15 Skrevet 19. april 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan bli en åpen person som alle liker? Anonymkode: 19fd0...228 Les boken «Hvordan vinne venner» av Dale Carnegie. Anonymkode: d4a26...f5f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #16 Skrevet 19. april 2018 gi klem, se dem i øyne, bry deg oppriktig om et hvert individ du møter, gi kyss til kvinner. Vit hvor du står og hvor du vil. Anonymkode: a37a9...a17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå