Gjest chisandra Skrevet 18. april 2018 #41 Skrevet 18. april 2018 De urørlige Tørk aldri tårer uten hansker
Ti.09 Skrevet 18. april 2018 #42 Skrevet 18. april 2018 Mine favoritter: The Intouchables Brokeback Mountain Spy 1
Oddy Skrevet 19. april 2018 Forfatter #44 Skrevet 19. april 2018 10 timer siden, TulleJenny skrev: omg hahahahah
-jk- Skrevet 19. april 2018 #45 Skrevet 19. april 2018 Vanskelig å velge en. Åndenes hus kanskje (The House of the Spirits). Er ellers svak for musikaler, så både Chicago og Moulin Rouge ranker også svært høyt.
Rosewood Skrevet 19. april 2018 #46 Skrevet 19. april 2018 Titanic her også ❤️ Men også Forrest Gump og The shining. Dette er filmer jeg kan se om igjen og om igjen uten å gå lei. (I tillegg til mange chickflicks og romcoms) 1
Oddy Skrevet 19. april 2018 Forfatter #47 Skrevet 19. april 2018 3 timer siden, Rosewood skrev: Titanic her også ❤️ Men også Forrest Gump og The shining. Dette er filmer jeg kan se om igjen og om igjen uten å gå lei. (I tillegg til mange chickflicks og romcoms) Digger profilbilde
Gjest Balian d'Ibelin Skrevet 19. april 2018 #48 Skrevet 19. april 2018 Egentlig er det nesten umulig å velge en film som den beste. Men jeg sier Gone With The Wind (1939) Er mange filmer som er fantastiske som er vanskelig å rangere.
Gjest Overrasket Skrevet 19. april 2018 #49 Skrevet 19. april 2018 Le conseguenze dell'amore uten tvil. Nydelig film med masse tankevekkende under overflaten.
Jerry Lee Skrevet 19. april 2018 #50 Skrevet 19. april 2018 Også for meg er det umulig å velge én favoritt. Men disse kommer opp som noen av de jeg liker best : Shawshank Redemption. Pulp Fiction. The Green Mile. Walk The Line. Livin' Proof. Martyrs. +++++
Rosewood Skrevet 19. april 2018 #52 Skrevet 19. april 2018 5 timer siden, Oddy skrev: Digger profilbilde 😉👌🏼😍
Severin Skrevet 19. april 2018 #53 Skrevet 19. april 2018 (endret) One Flew Over the Cuckoo's Nest Endret 19. april 2018 av Severin
Severin Skrevet 19. april 2018 #54 Skrevet 19. april 2018 På 18.4.2018 den 20.20, GammelSierraFan skrev: Vet det, jeg snakker her om den første. De to andre synes jeg er "meh". Huh? Synes du Part II er "meh"? Den er, etter min mening, *nesten* like god som den første. Samt at den er så mye mer ambisiøs. Og slutten er helt fantastisk. Part III, vel den har sine feil, og når verken den første eller den andre til anklene.
GammelSierraFan Skrevet 19. april 2018 #55 Skrevet 19. april 2018 5 minutter siden, Severin skrev: Huh? Synes du Part II er "meh"? Den er, etter min mening, *nesten* like god som den første. Samt at den er så mye mer ambisiøs. Og slutten er helt fantastisk. Part III, vel den har sine feil, og når verken den første eller den andre til anklene. Ja, jeg er nok "kjerringa mot strømmen" der. xD Jeg likte godt delene med DeNiro, men ellers synes jeg den var litt vel seig. Nr. 3 er helt klart den svakeste av dem, har sine sider, men tror nok det har mye å si at Al Pacino hadde blitt en "annen" skuespiller i mellomtiden. 1
Severin Skrevet 19. april 2018 #56 Skrevet 19. april 2018 2 minutter siden, GammelSierraFan skrev: Ja, jeg er nok "kjerringa mot strømmen" der. xD Jeg likte godt delene med DeNiro, men ellers synes jeg den var litt vel seig. Nr. 3 er helt klart den svakeste av dem, har sine sider, men tror nok det har mye å si at Al Pacino hadde blitt en "annen" skuespiller i mellomtiden. Haha, ja, de "fleste" mener at Part II er best. Det er jeg ikke enig i. Den tredje hadde to sterke sider: Andy Garcia og subplottet om Vatikanet. Ellers så ser jeg den første og den andre fra tid til annen, men jeg hopper gladelig over siste del.
Tabris Skrevet 19. april 2018 #57 Skrevet 19. april 2018 Av underholdningsfilmer: Ringenes Herre-filmene Av skikkelig gode filmer: Tokyo Story
Miklo Velka Skrevet 19. april 2018 #58 Skrevet 19. april 2018 (endret) Godfather I, II, III Shawshank Redemption JFK Blood In Blood Out Scarface John Q Sum Of All Fears Deja Vu Remember The Titans Hurricane The Green Mile Catch Me If You Can Endret 19. april 2018 av Miklo Velka
GammelSierraFan Skrevet 19. april 2018 #59 Skrevet 19. april 2018 4 minutter siden, Severin skrev: Haha, ja, de "fleste" mener at Part II er best. Det er jeg ikke enig i. Den tredje hadde to sterke sider: Andy Garcia og subplottet om Vatikanet. Ellers så ser jeg den første og den andre fra tid til annen, men jeg hopper gladelig over siste del. Ja det er mange som synes den er bedre, dem om det. Ser den, det går lenge mellom hver gang jeg ser den, for å si det sånn. Om du ikke har lest boken kan jeg anbefale den på det varmeste.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2018 #60 Skrevet 19. april 2018 47 minutter siden, Tabris said: Av skikkelig gode filmer: Tokyo Story Anonymkode: 2fed5...c8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå