Hilde Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Hvor kan jeg finne en morsom sovemaske? Gjerne en rosa en med glitter og fjas. Har en venninne som ønsker seg en sånn, men jeg kan ikke komme på hvor jeg skal få tak i en..
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Henger meg på tråden, fordi dette vil jeg også ha! Carrie i sex og singelliv hadde verdens tøffeste...
Hilde Skrevet 21. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2005 Fant en sovemaske fra sex og singelliv her; http://www.newyorkfirst.com/gifts/7022.html Men jeg skulle gjerne hatt tak i en rosa jeg da..
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Den jeg så var rosa, fra Dior om jeg ikke husker helt feil.. Svart sovemaske gir meg assosiasjoner for fly/bdsm. Det er ikke umulig at diverse erotiske butikker selger slike i rosa...
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #6 Skrevet 21. februar 2005 lurer på om ikke de har sånn på HM jeg.. Så noe slikt jeg også. Men den hadde en diger Betty Boop logo på :-?
Gjest Kath Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 Kan du ikke prøve å lage en da! Da kan den bli så rosa og glitrete hun bare måtte ønske.. Så kan du sy navnet hennes med glitrende paljetter og greier.. Det tør jeg vedde på hun hadde blitt knall glad for! Og så mye mer personlig da. :blomst_opp:
Gjest Anonymous Skrevet 22. februar 2005 #8 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har ei sovemaske i tempur, og den er veldig behagelig og god i bruk. Jeg tror slike kunne egne seg godt til å sy ting fast på.
Hilde Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2005 Godt forslag! Tror jeg skal prøve å lage en selv.. Hun har et kallenavn, så kanskje jeg skal sy det navnet i paljetter eller noe sånt.. Takk! :-)
Søtpotita Skrevet 23. februar 2005 #10 Skrevet 23. februar 2005 Har sett sånne glitter masker i ulike fargar på saape og mique...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå