ikka2011 Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Må bare få dette av meg.... har gått rundt å iritert meg i hele dag må han noken å dela dette me....... Så det blir dere....... :-? Min bryllups dag 23,07,2005.... Har min eldste tante på far's side stelt i stand Slekstevne!!!!! I fjor sommar ba hu oss sette av andre eller tredje helga i juli... har ikke hørt noe anne før nå.... no blir det altso på MIN dag.... og det kommer 20 amerikanara på besøk så det er ikkje bare til å flytte det..... :-x *iritert* Så den største delen av slekta vil bli dobbelt invitert den dagen.... så spørst det korleis dei prioriterer... eg kan enda me at over ti stykk ikke kommer pg. dette og så kan enkelte andre takka nei og dette kan halvere antal gjester til vår store dag... *meir iritert* Gjere eg da rett i å Senda inviasjonane ut tidligt me en su. 2-3 månder før datoen... så kan vi fylle opp plassane me slekt å vennner vi skulle ønske vi kunne bedt men ikke har råd til å be...... Treng svar..... er iritert og forvirra...... dette roter til alt for meg.... :evil:
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Uff, dette kan ikke være lett for deg... skjønner du er F.... Det er gangske dårlig gjort dette her men er sikker på at de aller nærmeste i familien din prioriterer din dag. Vet ikke om du i grunn hadde tenkt å be gammel tanter osv Ta en prat med familien din du, alltid noe fornuftig de kommer med :-) Men til nå kan jeg bare trøste deg med en og håpe det går bra.
Olifant Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Skal treffet og bryllupet være på samme sted? Det er jo ikke ideelt, men kanksje man kunne hatt treffet på fredagen før bryllupet?
Arwen Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Jeg ville helt klart prioritert et bryllup foran et slektsstevne. Selv hvis venner skulle giftet seg samme dag som mitt slektsstevne ville jeg heller prioritert bryllup.
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #5 Skrevet 21. februar 2005 Ho bad dykk holde av ei helg i juli då... Eg ville tatt ei prat med henne og prøvd å få flytta ein av datoane...
smilepia Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Vi holdt faktisk på havne i samme situasjon, men heldigvis satt min onkel i planleggings-komiteen for vårres sleksttreff- slik at det ble flyttet til helgen etter bryllupet. Er det ingen mulighet for dere å flytte en av delene?? Disse amerikanske slektningene kan jo hende skal være i Norge litt ekstra og da ikke har noe imot om treffet f.eks blir flyttet en uke.
ikka2011 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2005 desse amerikanarane kommer torsdagen og reiser søndagen tror jeg så det blir ikke noe flytting av datoene....... stede bryllupet og slekstevnet er på erca 3 km i fra værandre..... og eg skal ha mine tanter i bryllupet... og "gamle tanter" i treddeve åro e' da kje lett for å få dei te å føya seg...... :-? . Tror det blir til at jeg sender ut ei Bryllups Avis! ( såg ei på nette ho var stillig) med informasjon og der det står at vis dei allerede no veit dei ikke kan komme om å gi besjed!!! kansje eg finne ut ka dei komme til å prioritera.......
ikka2011 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2005 http://www.bryllupsdagen.no/brudepar/Inger...psmagasinet.htm
Annie78 Skrevet 22. februar 2005 #10 Skrevet 22. februar 2005 Skjønner deg godt, jeg!!! Hadde blitt litt lei meg , jeg og... Vi skal ha slektstreff på faren min sin side helgen før bryllupet. Mest sannsynlig har vi en del tilreisende som kommer den helgen, og som ikke er i den slekta... Men ,men...Er glad det ikke er samme helg... Håper det ordner seg. Jeg hadde garantert prioritert bryllup foran slektstreff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå