AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hva er greien til noen, som i enkelte tilfeller prøver å fornærme andre stort, med å si noe stygt om skoene deres? Det kan være i en diskusjon, krangel, eller bare for å være frekk mot noen. Noen bryr seg ikke om det, mens andre tenner på alle plugger om skoene blir nevnt. Kan forstå at det kan provosere med slengbemerkninger om utseende, personlige ting, venner, familien osv. Men skoene? Hvorfor akkurat skoene? Anonymkode: 6109a...dde 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Hvilke type sko er det snakk om? Crocs? Anonymkode: a4a87...311
emilie123 Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Jeg skjønner ikke vitsen med å fornærme noen pga utseende, klær eller sko. Den personen som har skoene har mest sannsynlig kjøpt de selv og da liker vel vedkommende skoene. Noen synes de har rett til å fornærme andre, hvorfor vet jeg ikke. Bare til å heve seg over det.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke type sko er det snakk om? Crocs? Anonymkode: a4a87...311 Nei. Ingen spesielle sko. Noen slenger stygge kommentarer om andres sko for å provosere vedkommende, dersom de er irriterte på de. Andre slenger noe om "mora di" for eksempel. Men hvorfor skal det være fornærmelse å si noe stygt om skoene? Noen bryr seg som sagt ikke, mens andre tipper over av kommentar om sine sko. Hvorfor skoene, hva er bakgrunn for det? Anonymkode: 6109a...dde
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 24 minutter siden, emilie123 skrev: Jeg skjønner ikke vitsen med å fornærme noen pga utseende, klær eller sko. Den personen som har skoene har mest sannsynlig kjøpt de selv og da liker vel vedkommende skoene. Noen synes de har rett til å fornærme andre, hvorfor vet jeg ikke. Bare til å heve seg over det. Er enig med deg om fornærmelser generelt! Det er dårlig stil å holde på med slikt! Men det jeg mener, er at noen slenger stygge kommentarer om andres sko for å provosere vedkommende, dersom de er irriterte på de. Andre slenger noe om "mora di" for eksempel. Men hvorfor skal det være fornærmelse å si noe stygt om skoene? Noen bryr seg som sagt ikke, mens andre tipper over av kommentar om sine sko. Hvorfor skoene, hva er bakgrunn for det? Anonymkode: 6109a...dde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå