Gå til innhold

Godt eller dårlig tegn at prøvesvaret tar lengre tid enn vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi venter i spenning på et prøvesvar som dyrlegen mente vi skulle få senest fredag 13.  

Nå har det snart gått en uke over forventet tid for svar, men fremdeles ingenting.

Pessimisten i meg tenker at prøven er positiv, og at laboratoriet kanskje dobbeltsjekker resultatet for å være 100% sikker, og det er derfor svaret er forsinket, men jeg håper virkelig ikke at det er slik.

Hvilken erfaring har dere rundt forsinkede prøvesvar?

Anonymkode: 196ec...482

Videoannonse
Annonse
Gjest Carressa
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi venter i spenning på et prøvesvar som dyrlegen mente vi skulle få senest fredag 13.  

Nå har det snart gått en uke over forventet tid for svar, men fremdeles ingenting.

Pessimisten i meg tenker at prøven er positiv, og at laboratoriet kanskje dobbeltsjekker resultatet for å være 100% sikker, og det er derfor svaret er forsinket, men jeg håper virkelig ikke at det er slik.

Hvilken erfaring har dere rundt forsinkede prøvesvar?

Erfaringen min er at da har de glemt å ringe og at prøven er normal. :-)

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Carressa skrev:

Erfaringen min er at da har de glemt å ringe og at prøven er normal. :-)

Takk :)

Det hadde vært det beste, men forsinkelsen er ikke mellom dyrlege og oss, men mellom eksternt laboratorium og dyrlegen. Han venter i like stor spenning som oss.

Gjest Carressa
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :)

Det hadde vært det beste, men forsinkelsen er ikke mellom dyrlege og oss, men mellom eksternt laboratorium og dyrlegen. Han venter i like stor spenning som oss.

Skjønner. Men når det har gått såpass lang tid så ville jeg ha fått dyrlegen til å purre på svar, hvis han ikke har gjort det allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...