AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Vi venter i spenning på et prøvesvar som dyrlegen mente vi skulle få senest fredag 13. Nå har det snart gått en uke over forventet tid for svar, men fremdeles ingenting. Pessimisten i meg tenker at prøven er positiv, og at laboratoriet kanskje dobbeltsjekker resultatet for å være 100% sikker, og det er derfor svaret er forsinket, men jeg håper virkelig ikke at det er slik. Hvilken erfaring har dere rundt forsinkede prøvesvar? Anonymkode: 196ec...482
Gjest Carressa Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi venter i spenning på et prøvesvar som dyrlegen mente vi skulle få senest fredag 13. Nå har det snart gått en uke over forventet tid for svar, men fremdeles ingenting. Pessimisten i meg tenker at prøven er positiv, og at laboratoriet kanskje dobbeltsjekker resultatet for å være 100% sikker, og det er derfor svaret er forsinket, men jeg håper virkelig ikke at det er slik. Hvilken erfaring har dere rundt forsinkede prøvesvar? Anonymkode: 196ec...482 Erfaringen min er at da har de glemt å ringe og at prøven er normal. :-)
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 23 minutter siden, Carressa skrev: Erfaringen min er at da har de glemt å ringe og at prøven er normal. :-) Takk Det hadde vært det beste, men forsinkelsen er ikke mellom dyrlege og oss, men mellom eksternt laboratorium og dyrlegen. Han venter i like stor spenning som oss. Anonymkode: 196ec...482
Gjest Carressa Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Det hadde vært det beste, men forsinkelsen er ikke mellom dyrlege og oss, men mellom eksternt laboratorium og dyrlegen. Han venter i like stor spenning som oss. Anonymkode: 196ec...482 Skjønner. Men når det har gått såpass lang tid så ville jeg ha fått dyrlegen til å purre på svar, hvis han ikke har gjort det allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå