Gå til innhold

mannlig dominans

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest flink pike....

Hei kjære sexglade venner!

Jeg er nokså voksen og har hatt et tilfredsstillende sexliv så langt (nysingel..) og dette er noe som jeg bekymrer meg fremover. Jeg og min eks hadde et fantastisk sexliv og jeg ser motløst på å finne en erstatning for han. Det var kun sex som fungerte mellom oss - nok om det.

Selv er jeg en moderne kvinne. Selvstendig og målrettet med god utdanning og god jobb - alltid vært opptatt av å ikke være avhengig av noen andre, men når det kommer til sex..... har jeg et enormt behov for å bli totalt underkastet! Intet tenner meg mer enn å bli kommandert og "fornedriget" når det gjelder dette.

Jeg får liksom aldri nok - blir ikke "grisete" nok og dette har funka som bare det i mitt siste forhold. Mitt spørsmål er - Er dette naturens side??? Liker menn i hovedsak at kvinner underkaster seg totalt?

Fra naturens side er det kanskje ikke naturlig at vi kvinner skal være så selvstendige og at vi "tar igjen" dette ved total seksuell underkastelse?

Jeg bare lufter..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flink pike....

Forøvrig undrer jeg også på om det var min selvstendighet som førte til at min eks trakk seg unna...?

Takler ikke menn selvstendige kvinner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisan din lille tøs! Jasså, så du tror at du er så selvstendig at vi gutta ikke takler å leve sammen med deg du? Haha, det må du jo bare tro. Hvorfor skulle vi bli skremt av det, er jo bare flott at man slipper å sitte å holde madammen i hånden hele tiden. Nei vær så selvstendig du bare vil du, men spar snakketøyet en smule så du har ork igjen til å suge pikken min i kveld. Husk, du må jobbe litt for å gjøre deg fortjent til å få en runde med godsaken i fitta di min lille tøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mitt spørsmål er - Er dette naturens side??? Liker menn i hovedsak at kvinner underkaster seg totalt?

Nei. Det finnes dominante kvinner og menn som vil underkaste seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...