MoKath Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Noen som har vært i enten Beziers eller Carcassonne? Jeg vurderer en helgetur og ønsker tips.
Gjest Overrasket Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Tja ... Det spørs hva du reiser for å oppleve. Beziers er en mer hverdagslig by uten alt for store flokker av masseturisme. Carcassonne kalles en by, men er i hovedsak en relativt liten landsby med masse turister og forglemmelig drabantbyer rundt.
MoKath Skrevet 18. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2018 Det jeg har sett av disse stedene ser utrolig flott ut, jeg ønsker å ta endel bilder. Klarer jeg meg uten å prate fransk da?
Gjest Overrasket Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 25 minutter siden, MoKath said: jeg ønsker å ta endel bilder. Morsomt, jeg hadde tenkt å skrive at Carcassonne kanskje er bedre for fotografering, men tok meg i det i tilfelle det ikke interesserte deg i det hele tatt. Joda, du klarer deg nok fint uten fransk, men prøve å vise at du "bryr" deg. F.eks. ved å tydelig ta initiativ til å hilse og si "bånn sjo", til og med om det er det eneste du sier på fransk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå