rumpeldunk Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Huff, det var da fælt til mas på meg i kveld da....tji hiii. Det er bare det at hue er så fult av tanker runt denne begivenheten sjø..... Men er det hvite lys som er det vanlige? Hmmm Rumpeldunk
ikka2011 Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Det spørs vel om du har andre farger i resten av bryllupet som buketter og lignende..... den røde tråden..!!! Er alt hvit så er det fint me hvite lys.... Har du en fin Blå eller knall oransj i bukketten kan du jo ha samme farge på lys også.......
Gjest gjest1 Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Masing er bra! Fargar på lys kan vere kva som helst, men bør stå i stil til resten av bryllupet då. Vi skal ha krem- eller champagne-farga kubbelys.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. februar 2005 #4 Skrevet 21. februar 2005 Masing er bra! Fargar på lys kan vere kva som helst' date=' men bør stå i stil til resten av bryllupet då. Vi skal ha krem- eller champagne-farga kubbelys. [/quote'] Enig med Veslo, alt kommer an på smak og åssen resten av bryllupet er.
Nella Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Det er vanlig med alle slags farger egentlig. Kommer ann på farger på alt det andre og stil ol. Løiten lys har utrolig masse fint da. Var i en av butikkene her om dagen å kikka. Kan lage et fint bord med mye derfra. Mer vanlig å gjøre det litt enkelt etterpå,etter middag, ihvertfall de gangene jeg har servert og sånn. Med telys, hvite lys....
Gjest Tiny i.i. Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 Vi skal ha disse kubbelysene vi De var kjempefine! Hva er prisen, de såg dyre ut..?
majan Skrevet 22. februar 2005 #8 Skrevet 22. februar 2005 De var kjempefine! Hva er prisen, de såg dyre ut..? 65 for de største og 40 for de minste.Så det kom på over 1300 kroner for de vi trengte, men så pratet jeg med ei som er vertinne og hun fortalte at det har vært litt klager på lysene så nå selges de ut for 26 kroner for de største og 16 for de minste. så vi sparer kr 820,-!!!!!! Jeg har tidligere kjøpt disse lysene og har ALDRI hatt problemer med disse lysene
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. februar 2005 #9 Skrevet 22. februar 2005 De var kjempefine! Hva er prisen, de såg dyre ut..? Lekre lys...
Calla Skrevet 22. februar 2005 #10 Skrevet 22. februar 2005 Et lite tips for de som vil ha hvite kubbelys og skal til danmark før bryllupet..... Fant noen store massive lys på en helt vanlig matbutikk. 30-40cm høye og ganske kraftige. Kostet rundt 20kr per stk... De danske vennene våre sa at de solgte slike i de fleste matbutikker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå