AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 En kompis sendte et brev fra Bergen sist fredag, tidlig på morgenen (før jobb). Nå er det Onsdag og brevet har fortsatt ikke kommet, skal det virkelig ta så lang tid? Jeg bor i Trondheim, så ikke akkurat langt ut på en øde øy.. Om noen har sendt brev denne strekningen og husker ca hvor lang tid det tok blir jeg glad om du kan skrive her Er vel ikke så mye vits i å spørre posten når brev ikke har sporing heller. Brevet inneholder noen gamle bilder og papirer, så ikke noe verdifult. Anonymkode: d3da0...8e5
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Det var litt vel lang tid. Skal vel ta maks 3 dager. Lite du får gjort med det annet en å vente Anonymkode: a289b...e1e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Jepp, venter på en bok jeg bestilte for to uker siden... har sporing på og pakken er stoppet opp og koser seg på en postterminal i nabobyen. Hva skjer med posten??? Anonymkode: a05da...fcc
Oddy Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Venter selv på en pakke fra Hønefoss som skal ta turen til Stavanger og det har gått 4 dager og den har enda ikke kommet
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 Noe er muffens med posten.... Anonymkode: a05da...fcc
Oddy Skrevet 18. april 2018 #6 Skrevet 18. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe er muffens med posten.... Anonymkode: a05da...fcc Verste er at pakken fra Kina igjennom ebay kom frem kjappere og var bestilt samtidig. 2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #7 Skrevet 18. april 2018 Når var det de skulle begynne med postutlevering kun 2 dager pr uke? Anonymkode: 03725...b2e
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 3 minutter siden, Oddy said: Verste er at pakken fra Kina igjennom ebay kom frem kjappere og var bestilt samtidig. TS her, moro at du nevner det! De har en tendens til å komme raskt fra Kina, skjønner ikke at det er mulig jeg. Bestiller en del småting fra ebay selv til håndarbeid, men bestiller jeg f.eks bøker fra netthandel i norge kan det ta ukesvis, en gang måtte jeg vente 5 uker.. Fint å høre at det ikke bare er mitt brev som er tregt da, begynte å lure på om det var borte. Anonymkode: d3da0...8e5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå