AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Jeg vurderer å ta microblading. Men er det egentlig fint? Jeg liker ikke den helt symmetriske formen microblading gir på mange.Synes ikke det ser naturlig ut. Som eksemplet på bilde. Brynene er så symmetriske og perfekte at det ikke ser naturlig ut. Jeg synes bare det ser unaturlig at du ikke ser noen hårstrå på "avveie". Jeg har veldig tjukke bryn, med nesten svarte hår. Men jeg blir aldri helt fornøyd med formen. Jeg har prøvd å sminke dem selv i alle de år, men har aldri blitt fornøyd. Nå er jeg 28 år, og har lyst til å prøve noe nytt. Men er så livredd for å ikke bli fornøyd. Er det noen som har erfaringer med dette? Anonymkode: 3ac88...cb2
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Mye snodige øyenbryn på kvinner de siste årene Anonymkode: eb7a0...3fd
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 Jeg har tatt det hos ei venninne som jobber med det og er kjempefornøyd. Har sett mange som dessverre ikke blir så fine også. Det må gjøres ordentlig og så må den som gjør det følge ønskene til kunden sin. Det beste tipset må være å se på bilder av kvinner som har tatt microblading og vurdere om du ønsker å gå til akkurat den personen. Og så er det ikke alle som er like opptatt av hygiene heller, så det er også viktig å sjekke. Nå liker jeg sånne perfekte øyebryn da - jeg hadde ikke det før, men nå er jeg så fin, syns jeg. Anonymkode: 4c5c9...83b
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 Jeg har tatt det for å få finere form + tykkere bryn, og det er nærmest ikke mulig å se det på meg med mindre man virkelig stirrer. Er så fornøyd! Man tegner opp bryn sammen med behandler og setter ikke i gang før begge er enige om form og farge. Det er også ikke permanent, så er du særdeles misfornøyd og det ikke er mulig å fikse noe som helst, så kan du trøste deg med at det vil gå litt og litt mer vekk for hver dag. Anonymkode: 4764a...1a3
Nerine_ Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 Hva med å helle reise et sted for å få hjelpe til å forme bryna? Ser ikke poenget med microblading om du har tykke bryn som kan nappes til en fin form.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #6 Skrevet 18. april 2018 Jeg har sett noen bilder på siden til en som heter sol eller soel på Instagram. Syntes hun virka dyktig. Om man går til en som får det til på en naturlig og fin måte, så tenker jeg det kan se fint ut:) Jeg vet om to bekjente som har gjort det på Beauty Allè i Oslo, med de ble ikke fornøyd med resultatet. De har sikkert mange fornøyde kunder altså, men de jeg kjenner ble ikke fornøyd fordi fargen de sa de ønsket, ble mye mørkere og selvom det har gått ett år nå, så har det ikke blitt lysere. Ble ganske skarpt/markert og de syntes det ble så utrolig stor forskjell på brynene. Anonymkode: e773f...861
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå