Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Tenkte jeg skulle prøve å kvitte meg med sorte prikker ved hjelp av Md formulations. Bør jeg da satse på cleanser eller facial lotion? Mener å ha lest at Md formulations også kan virke på rødhet i huden. Stemmer dette? Kommer produktene i forskjellige størrelser? Er ikke så veldig interessert i å kaste ut flere hundre kr på et produkt jeg kanskje ikke tåler.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Du kan jo starte med Facial Lotion; rensen skylles uansett bort, så den har begrenset effekt. Produktene finnes i flere størrelser, tror minste størrelse er 15ml, som vil vare deg i sikkert en måned. Jeg tror ikke akkurat MD hjelper mot rødhet i huden...
Gjest northstar ii Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Noen som kjenner til produkter som kan dempe fargen på hummerrøde kinn?
Plym Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Prøvepakken for fet hud koster ca 250 kr. Da kan du finne ut om du tåler produktene uten å blakke deg. http://www.essentialdayspa.com/md_formulat...ng_products.htm
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Noen som kjenner til produkter som kan dempe fargen på hummerrøde kinn? Hvis du har hummerrøde kinn pga couperose (utvidete blodårer, spør en hudpleier), så ville jeg holdt meg langt unna fruktsyrer og i tillegg også unngått produkter med vitamin C, som kan forverre en slik tilstand. Det finnes egne serier for dette, men jeg husker dessverre ingen navn i farta. Men det er viktig å beskytte huden mot kulde og i tillegg bruke høy solfaktor i sola.
Skravla Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har tidligere slitt veldig med rødhet i kinn og neseområdet. Har fått masse hjelp i hudpleiesalonger i forhold til tips til produkter og har fått med små prøver. Disse varer ca 1 uke og da får du sjekket om du tåler produktet og om det har noen virkning. Hvis du liker produkter så bestiller du det på nett. Da sparer du i hvertfall penger og slipper masse ubrukte produkter på badet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå