Gå til innhold

Katten kommer seg ikke ned

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger råd her, katten til naboen har vært flere timer på garasjetaket, kommer seg ikke ned den står å mjauer fortvilet, naboen er ikke hjemme, jeg har prøvd å lokke den ned, men da går den bare lengre vekk. Hva gjør jeg? Katten kan jo ikke være der til de kommer hjem igjen.

Anonymkode: 089b6...bfc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig høyt eller er det såppas at man kan sette opp en planke mot taket som pus kan gå på? 

Anonymkode: 5c218...9fb

AnonymBruker
Skrevet

Har du stige?

Anonymkode: 295f6...a9d

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du stige?

Anonymkode: 295f6...a9d

Nei

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det veldig høyt eller er det såppas at man kan sette opp en planke mot taket som pus kan gå på? 

Anonymkode: 5c218...9fb

Har ikke så lange planker

AnonymBruker
Skrevet

Sett ett eller annet ved siden av garasjeveggen så det ikke blir så høyt å hoppe ned, og sett leverpostei eller noe lignende på gjenstanden. Så fjerner du deg fra situasjonen så pus får finne ut av det uten å bli skremt av deg. Sjekk etter en times tid om den har kommet seg ned. 

Anonymkode: bcd4a...8fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sett ett eller annet ved siden av garasjeveggen så det ikke blir så høyt å hoppe ned, og sett leverpostei eller noe lignende på gjenstanden. Så fjerner du deg fra situasjonen så pus får finne ut av det uten å bli skremt av deg. Sjekk etter en times tid om den har kommet seg ned. 

Anonymkode: bcd4a...8fa

Takk, det skal jeg prøve :)

AnonymBruker
Skrevet

Dersom naboen kommer hjem i dag, kan pus fint være på taket de timene.

Anonymkode: b5842...307

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dersom naboen kommer hjem i dag, kan pus fint være på taket de timene.

Anonymkode: b5842...307

Om det er sol og klar himmel kan det bli litt voldsomt, spesielt om det er sort tak

1 hour ago, AnonymBruker said:

Trenger råd her, katten til naboen har vært flere timer på garasjetaket, kommer seg ikke ned den står å mjauer fortvilet, naboen er ikke hjemme, jeg har prøvd å lokke den ned, men da går den bare lengre vekk. Hva gjør jeg? Katten kan jo ikke være der til de kommer hjem igjen.

Kjenner du ingen av naboene så du kan spørre dem om de har stige? Egentlig kan du spørre naboene selv om du ikke kjenner dem, de fleste vil nok hjelpe deg om de kan. 

Kanskje du kan poste et innlegg på fb om noen er i nærheten og vet hvordan hjelpe?

Anonymkode: 97773...0ba

AnonymBruker
Skrevet

Katten har vist kommet seg ned, kan ikke se den lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...