rumpeldunk Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Vi skal ha bare et mindre bryllupp. Så det er ikke lagt opp til noen dans. Men vi ønsker svak bakgrunnsmusikk under selskapet. Nå liker jeg popcountry, og han heavy rock..... så ingen av de delene passer seg. Hva mener dere passer som bakgrunns musikk? Svigermor har en stor samling klassisk musikk......kan det være en idè? Rumpeldunk...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Svigermor har en stor samling klassisk musikk......kan det være en idè? Rumpeldunk... Det er jo en idè, hvorfor ikke. Bare sørg for at noen styrer med musikken :-)
Annie78 Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 Tenkte vi skulle finne noe jazz...Ella Fitzgerald..Rolig og nydelig musikk...Eller klassisk...Dersom det ikke dukker opp en levende pianist...Hadde vært best,det...
Scorpion Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Hei Jeg tror nok at klassisk musikk under middagen blir litt i stiveste laget.. Vi brukte en del halvrolige 60-70's låter. Godmusikk som folk trives veldig godt med - fungerte veldig bra i både 50årslaget til faren min og i bryllupet mitt. Låtene vi brukte i bryllupet: Albert Hammond – It never rains in California 3 Dog Night – Mama told me Elvis Presley – For the good times Buffalo Springfield – For what it’s worth Ben King – Stand by me Göran Ringbom – Min töis (svensk v av Jersey Girl) Billy Swan – I can help Bobby Darin – Dream lover Dr. Hook – Sylvia’s mother Scott McKenzie – San Francisco ELO – Showdown Charlie Rich – The most beautiful girl Elvis Presley – All shook up Everly Brothers – All I have to do is dream Creedence – Heard it trough the grapevine Bob Dylan – The man in me The Byrds – Mr Tambourine man Steelers Wheel – Stuck in the middle Temptations – My girl Van Morrison – Brown eyed girl Dusty Springfield – Son of a preacher man Rolling Stones – Time is on my side Roy Orbison – Only the lonely Herman’s Hermits – No milk today Searchers – Needles and pins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå