AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hei, jeg trives egentlig godt her og jeg ble kjent med mye hyggelige folk, men jeg har problemer å finne venner. Mer enn en hyggelig prat blir det aldri. Ingen som ringer meg. Sånn vær det i mitt hele liv. Når jeg melder meg, da er gleden stor og vi har det gøy. Når jeg sir det kan vi gjøre en gang til så sir de ja gjerne. Hva er det for en greie? Lyver de? Føler meg utnyttet. Jeg er usikker og trenger litt tid å komme i kontakt. Kanskje jeg skulle kjøpe meg en hund? Anonymkode: bc7a6...2fa
Tatja Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Mange har det som deg. Vi lever i et egoistisk samfunn. Jeg aner jo ikke om du er frastøtende, men tviler sterkt. Kanskje du er usikker... det blir man jo hvis man føler seg oversett og avvist tidligere. Usikkerhet er ikke det som trekker flest venner, dessverre. Gjør ting du liker og styrk selvfølelsen din. Så kommer kanskje venner av seg selv.
Oddy Skrevet 19. april 2018 #3 Skrevet 19. april 2018 Her selv opplevd å vært med folk og på slutten av dagen sier vi: ''må gjentas'', så blir det aldri. Var en periode det var så ofte at jeg faktisk tok tak i det selv og var den som spurte om vi skulle finne på noe. Og da har de alltid svart ja. Meg og en kompis diskuterte faktisk det en dag og da kom vi faktisk frem til at han av og til unngikk å kontakte de han hadde møtt siden han var redd de ville avslå. TS, er godt mulig at det er tilfelle hos deg også. At vedkommende er usikker på seg selv og ikke tør å ta kontakt. Kan godt være det er deg det ikke er noe galt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå