Gå til innhold

Transpersoner i Hollywood konspirasjonteori

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye rart man kan finne på youtube, kun fantasien setter grenser.. Men akkurat Cara Delevigne har ganske mannlige trekk, har hen ikke? :laugh:

Anonymkode: 43f2d...c90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Garantert mann. Faktisk minner han meg om en mann jeg kjenner til som pleide å kle seg i kjoler, gikk under en million forskjellige navn og var helt psykopat. 

Anonymkode: 790b2...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk trodde jeg det var en mann første gang jeg så bilde av henne :laugh: hun satt med ei annen jente på en tribune, og så ville jeg studere nærmere fordi jeg syns "han" var pen. Da jeg leste under bildet ble jeg overrasket! :P

Ja, mye konspirasjonsteorier folk tar for seg på You Tube, hehe

Anonymkode: c158d...d0c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke mann. Hva går konspirasjonsteorien ut på hvis det er den du vil diskutere? At hollywood er satanister som vil at mennesker skal leve i synd og bli en gjeng med homser og transpersoner? Sjekk ut homo konspirasjonsteoriene som fins om kjendiser du hehe. 

Jeg tror ikke det er noe agenda på akuratt det men transhumanism tror jeg helt klart er en agenda. Tross ordet har det ingenting med transpersoner å gjøre, men å robotisere mennesker og ta oss mer vekk fra vår naturlige stand. Menneskeheten kjøres i feil retning og snart blir vi restartet som før ved flodebølgen. Innad det så er det ikke umulig at transpersoner og homofile også regnes med, for noen. Personlig ser jeg ikke flytende legning som noe unaturlig og mener vi alle har mannlige og kvinnelige røtter og energier i oss og at det energiske definerer personen mer enn det materiske. 

Anonymkode: 2af10...024

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mann. Hva går konspirasjonsteorien ut på hvis det er den du vil diskutere? At hollywood er satanister som vil at mennesker skal leve i synd og bli en gjeng med homser og transpersoner? Sjekk ut homo konspirasjonsteoriene som fins om kjendiser du hehe. 

Jeg tror ikke det er noe agenda på akuratt det men transhumanism tror jeg helt klart er en agenda. Tross ordet har det ingenting med transpersoner å gjøre, men å robotisere mennesker og ta oss mer vekk fra vår naturlige stand. Menneskeheten kjøres i feil retning og snart blir vi restartet som før ved flodebølgen. Innad det så er det ikke umulig at transpersoner og homofile også regnes med, for noen. Personlig ser jeg ikke flytende legning som noe unaturlig og mener vi alle har mannlige og kvinnelige røtter og energier i oss og at det energiske definerer personen mer enn det materiske. 

Anonymkode: 2af10...024

Ja, de er satanister som prøver å ta over verden..

Nei, er ikke helt der as. Skulle ikke frem til noe mer enn at jeg synes det ser ut som en mann.

Finnes det konspirasjoner om homofile også? :laugh:

Joda, alle har feminin og maskulin energi. Hadde det dog vært tilfelle at det var en gjeng med transer i Hollywood... Hadde det jo vært litt i overkant sykt. Det er mange som ser sånn ut, haha.

Sikter du til Noahs ark? :laugh: Da hadde det heller vært å forvente noe sodoma og gomorra action.

Hva skulle man oppnådd med å få en gjeng med tenåringer til å idealisere noen som er født som det motsatte kjønn da?

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Garantert mann. Faktisk minner han meg om en mann jeg kjenner til som pleide å kle seg i kjoler, gikk under en million forskjellige navn og var helt psykopat. 

Anonymkode: 790b2...1a8

Haha, blir psyka ut av dem jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...