AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #1 Skrevet 18. april 2018 Hei jeg er 22 år gammel mann. Har bra utstyr og er godt trent. Verken drikker, røyker eller snuser. Har aldri gjort det i mitt liv, lever sunt og er kjent til å være veldig sterk. Problemet er at jeg kommer ikke fort når jeg har sex med noen, det kan ta opp til 2 timer. Men til vanlig så tar det 45-50 min hvis jenta er flink. Jeg føler at noen ganger så blir de jentene jeg har sex med så sliten at de klarer så vidt å gå og irritert noen ganger, av å vente på at jeg får orgasmen. Hvis en jente onanerer meg, så få ikke jeg orgasme, jeg må gjøre det selv foreeksempel Noen som vet hvorfor? Er det greit eller damer? Anonymkode: 08ee6...691
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #2 Skrevet 18. april 2018 Er du omskjært? Anonymkode: b9855...855
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #3 Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du omskjært? Anonymkode: b9855...855 Ts Jepp Anonymkode: 08ee6...691
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #4 Skrevet 18. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Ts Jepp Anonymkode: 08ee6...691 Da er det årsaken. Du er mindre følsom enn om du hadde hatt forhud. Det handler ikke om at jenta du har sex med er «flink» eller ikke. Jeg hadde aldri giddet å ha sex i timevis. Da hadde du heller fått runke til orgasme på slutten av et normalt samleie på kanskje 15 minutter. Anonymkode: b9855...855 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #5 Skrevet 18. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det årsaken. Du er mindre følsom enn om du hadde hatt forhud. Det handler ikke om at jenta du har sex med er «flink» eller ikke. Jeg hadde aldri giddet å ha sex i timevis. Da hadde du heller fått runke til orgasme på slutten av et normalt samleie på kanskje 15 minutter. Anonymkode: b9855...855 Ja! Jeg ville også heller at du runket deg til orgasme i slutten. Kan jo gjøre mye deilig ut av runking, på jenta, sprute oppå henne :-) Anonymkode: ce533...976 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #6 Skrevet 18. april 2018 Jeg syns to timer ibland er fantastisk jeg da, men ikke hver gang. Og jeg tror ikke dette har noe med at du er omskjært å gjøre, jeg har ligget med flere omskjærte og det er ikke akuratt et omskjærtproblem. Der jeg tror problemet kan ligge, som etter min erfaring er hos menn som runker mye på egenhånd (uavhengig om de er omskjært eller ikke) er at penisen din har blitt herda av mye hard runking. Et hardt grep med hånden gir en mye sterkere stimulering enn mye og fleksible vaginavegger. Mange menn som runker mye sliter med å komme når de har sex og selvom det ikke er et sykdomssyndrom i den forstand går det under betegnelsen Death Grip Syndrome. Du kan lese mye om det på nett. For å få mer følsomhet i penis må du slutte å runke, helst helt i flere måneder, men i det minste trappe kraftig ned og heller bruke laaang tid på runkingen med løst grep og myk stimulering, enn å peise på med hardt grep intenst for å bli fort ferdig fordi det føles så godt. Kvinner som onanerer mye også få samme effekt om de onanerer hardt, eller kun med vibrator, den type stimuli er jo ikke i nærheten av når man har sex og en mann tar deg mykt på klitten eller slikker deg i et annet tempo enn vibratoren, og når nervene er så vant til det blir det vanskelig eller umulig å komme med normal stimuli. Jeg tok tre mnd pause fra onanering og kastet vibratoren, begynte igjen med veldig myk stimuli og fikk et mye bedre sexliv når nervene ikke lenger var avhengig av den intense stimulien for å komme i mål. Anonymkode: efeaa...257 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #7 Skrevet 18. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker said: Og jeg tror ikke dette har noe med at du er omskjært å gjøre, jeg har ligget med flere omskjærte og det er ikke akuratt et omskjærtproblem. Tull. Det er en kjent sak at omskjæring senker følsomheten fordi glansen ligger ubeskyttet. Oppdater deg litt. Anonymkode: b9855...855 4
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #8 Skrevet 18. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull. Det er en kjent sak at omskjæring senker følsomheten fordi glansen ligger ubeskyttet. Oppdater deg litt. Anonymkode: b9855...855 Enda mer kjent at menn runker ihjæl følsomheten sin. Oppdater deg. Anonymkode: efeaa...257 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #9 Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enda mer kjent at menn runker ihjæl følsomheten sin. Oppdater deg. Anonymkode: efeaa...257 Du, seriøst. Du vet vel at glansen er den mest følsomme delen av penis og tilsvarer vår klitoris? Anonymkode: b9855...855 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #10 Skrevet 18. april 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, seriøst. Du vet vel at glansen er den mest følsomme delen av penis og tilsvarer vår klitoris? Anonymkode: b9855...855 Du blander med strengen. Skjønner uansett hva du mener men det er faktisk ikke sånn at man har så kraftig nedsatt følsomhet bare fordi man er omskjært. Har ligget med omskjærte som kommer kjemperaskt. Det er heller ikke sånn at de med mer fremtredende klitoris eller mindre klitorishette har mindre følsomme nerver i klitoris. Hard runking, Death grip syndrome er hovedårsaken til nedsatt følsomhet i penis og veldig vanlig blant alle type menn som runker. Det første både sexologer og tantra ber menn med problemer med å komme av samleie slutte med. Noen i så stor grad at de sliter med å komme eller ikke kommer i det hele tatt av annen type stimuli, som vaginal penetrering. Akuratt som noen kvinner vant med vibrator sliter med å komme av annen stimuli. Nervene blir overstimulert ved seksuell opphisselse og evner etterhvert kun å nå mål med den type stimuli. Anonymkode: efeaa...257 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #11 Skrevet 18. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns to timer ibland er fantastisk jeg da, men ikke hver gang. Og jeg tror ikke dette har noe med at du er omskjært å gjøre, jeg har ligget med flere omskjærte og det er ikke akuratt et omskjærtproblem. Der jeg tror problemet kan ligge, som etter min erfaring er hos menn som runker mye på egenhånd (uavhengig om de er omskjært eller ikke) er at penisen din har blitt herda av mye hard runking. Et hardt grep med hånden gir en mye sterkere stimulering enn mye og fleksible vaginavegger. Mange menn som runker mye sliter med å komme når de har sex og selvom det ikke er et sykdomssyndrom i den forstand går det under betegnelsen Death Grip Syndrome. Du kan lese mye om det på nett. For å få mer følsomhet i penis må du slutte å runke, helst helt i flere måneder, men i det minste trappe kraftig ned og heller bruke laaang tid på runkingen med løst grep og myk stimulering, enn å peise på med hardt grep intenst for å bli fort ferdig fordi det føles så godt. Kvinner som onanerer mye også få samme effekt om de onanerer hardt, eller kun med vibrator, den type stimuli er jo ikke i nærheten av når man har sex og en mann tar deg mykt på klitten eller slikker deg i et annet tempo enn vibratoren, og når nervene er så vant til det blir det vanskelig eller umulig å komme med normal stimuli. Jeg tok tre mnd pause fra onanering og kastet vibratoren, begynte igjen med veldig myk stimuli og fikk et mye bedre sexliv når nervene ikke lenger var avhengig av den intense stimulien for å komme i mål. Anonymkode: efeaa...257 Enig, hadde det sånn selv, måtte runke hardt og fikk orgasme etter 5 minutter. Fikk aldri orgasme ellers. Hørte om det med senstiv og løsere onanering, sammen med svak vibrering fra en fleshligt. Første gangen jeg gjorde det, holdt jeg på i 5 timer før orgasmen til slutt kom, følte hele dagen gikk med til onanering. Først var det litt sånn svakt å ikke så lett å gripe om nytelsen, men jo lenger jeg holdt på, jo bedre ble det, men orgasmen lot vente på seg. Jeg var tro og tolmodig mot løs onanering og jo lengre jeg holdt på, jo bedre ble det. Det ble en helt ny og annerledes følelse, det bygget seg opp fra bunnen og nærmet seg gradvis et klimax jeg aldri hadde opplevd tidligere, husker jeg begynte å stønne og skjelve, noe jeg aldri hadde gjort tidligere. Jeg kjente jeg nærmet meg noe stort, klarte ikke å ligge stille og de siste minuttene før det gikk for meg, hyperventilerte jeg og gikk inn i en transe lignende følelse. I minuttene før orgasmen kom, strammet jeg alle musklene i kroppen min å stivnet. Følte punktet no return back, varte i flere minutter, og steig mot toppen med intens nytelse, som flashet ut i en eksplosjon når orgasmen endelig kom. Følte det varte i evigheter, selv om orgasmen ebbet ut etter 1 minutt. En opplevelse jeg aldri glemmer og har gjentatt dette flere ganger, men må ha sykt mye tid, men det er verdt og vente, orgasmen er himmelsk. G27 Anonymkode: f1c94...d23 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #12 Skrevet 18. april 2018 Du er omskjært, det har nok mye med saken å gjøre, da penis blir mindre følsom. Men dersom du runker mye med veldig hardt grep, kan dette også gjøre at du har problemer med å komme under sex. Anonymkode: 13162...283 1
Sphere Skrevet 18. april 2018 #13 Skrevet 18. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du blander med strengen. Skjønner uansett hva du mener men det er faktisk ikke sånn at man har så kraftig nedsatt følsomhet bare fordi man er omskjært. Har ligget med omskjærte som kommer kjemperaskt. Det er heller ikke sånn at de med mer fremtredende klitoris eller mindre klitorishette har mindre følsomme nerver i klitoris. Hard runking, Death grip syndrome er hovedårsaken til nedsatt følsomhet i penis og veldig vanlig blant alle type menn som runker. Det første både sexologer og tantra ber menn med problemer med å komme av samleie slutte med. Noen i så stor grad at de sliter med å komme eller ikke kommer i det hele tatt av annen type stimuli, som vaginal penetrering. Akuratt som noen kvinner vant med vibrator sliter med å komme av annen stimuli. Nervene blir overstimulert ved seksuell opphisselse og evner etterhvert kun å nå mål med den type stimuli. Anonymkode: efeaa...257 Nei, det er det ikke. Det er en myte som heldigvis brytes ned nå. Alt for mange slenger rundt seg med dette Death grip syndromet. Det har rett og slett blitt en motegreie. Årsakene til nedsatt følsomhet kan være mange, men runkevaner kommer neppe inn på topp ti engang. Og selv da handler det mye mer om tenningsmønster og runkemønster enn kun et hardt grep. Noen menn og kvinner har tillagt seg et mønster de vet fungerer, og kommer de ut av dette sliter de med å komme.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #14 Skrevet 18. april 2018 17 minutter siden, Sphere skrev: Nei, det er det ikke. Det er en myte som heldigvis brytes ned nå. Alt for mange slenger rundt seg med dette Death grip syndromet. Det har rett og slett blitt en motegreie. Årsakene til nedsatt følsomhet kan være mange, men runkevaner kommer neppe inn på topp ti engang. Og selv da handler det mye mer om tenningsmønster og runkemønster enn kun et hardt grep. Noen menn og kvinner har tillagt seg et mønster de vet fungerer, og kommer de ut av dette sliter de med å komme. Finnes det en penistråd her inne du ikke sprer kontrafeil i? Death grip syndrome er ingen motegreie nei. Men det er en så vanlig og utbredt årsak til nedsatt følsomhet og nedsatt opplevelse av samleie at det hadde vært bra om folk ble mer bevisste over runke og onani vanene sine. Tenningsmønster og runkemønster spiller inn i disse vanene ja, ikke kun et hardt grep men som jeg skrev den stimulien de blir for vant til og som gjør at opplevelse av annen stimuli ikke får de i mål. Anonymkode: efeaa...257
Sphere Skrevet 18. april 2018 #15 Skrevet 18. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Finnes det en penistråd her inne du ikke sprer kontrafeil i? Death grip syndrome er ingen motegreie nei. Men det er en så vanlig og utbredt årsak til nedsatt følsomhet og nedsatt opplevelse av samleie at det hadde vært bra om folk ble mer bevisste over runke og onani vanene sine. Tenningsmønster og runkemønster spiller inn i disse vanene ja, ikke kun et hardt grep men som jeg skrev den stimulien de blir for vant til og som gjør at opplevelse av annen stimuli ikke får de i mål. Anonymkode: efeaa...257 Det er jo du som sprer direkte feilinformasjon her. Du nevner det som hovedårsak til nedsatt følsomhet. Det er skivebom. Medikamentbruk er hovedårsaken. Deretter kommer en haug andre årsaker, før vi kan snakke runkevaner. Også her kommer hardt grep lenger ned på lista. Det handler om at man har lært seg opp et mønster når man er alene, som ikke er mulig å få til sammen med partner. Hardt grep er bare en liten del av disse tilfellene. Death Grip er ikke en godkjent medisinsk tilstand. Det er det en grunn til.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2018 #16 Skrevet 18. april 2018 26 minutter siden, Sphere skrev: Det er jo du som sprer direkte feilinformasjon her. Du nevner det som hovedårsak til nedsatt følsomhet. Det er skivebom. Medikamentbruk er hovedårsaken. Deretter kommer en haug andre årsaker, før vi kan snakke runkevaner. Også her kommer hardt grep lenger ned på lista. Det handler om at man har lært seg opp et mønster når man er alene, som ikke er mulig å få til sammen med partner. Hardt grep er bare en liten del av disse tilfellene. Death Grip er ikke en godkjent medisinsk tilstand. Det er det en grunn til. Har heller ikke påstått at det er en medisinsk tilstand, faktisk påpeker jeg at det ikke er et sykdomssyndrom i den forstand selvom det er death grip syndrome man har valgt å kalle det. Du er nesten nødt til å lese ordentlig og sette deg inn i virkeligheten før du kverulerer sånn ellers ser jeg ikke noe poeng i å bruke tid på å diskutere med deg. Om du gjerne vil diskutere kun for å ha en sparringspartner kan du betale meg for tiden eller begynne på boksing istedet. Anonymkode: efeaa...257
Sphere Skrevet 18. april 2018 #17 Skrevet 18. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har heller ikke påstått at det er en medisinsk tilstand, faktisk påpeker jeg at det ikke er et sykdomssyndrom i den forstand selvom det er death grip syndrome man har valgt å kalle det. Du er nesten nødt til å lese ordentlig og sette deg inn i virkeligheten før du kverulerer sånn ellers ser jeg ikke noe poeng i å bruke tid på å diskutere med deg. Om du gjerne vil diskutere kun for å ha en sparringspartner kan du betale meg for tiden eller begynne på boksing istedet. Anonymkode: efeaa...257 Det er ikke snakk om å kverulere når jeg arresterer deg på direkte feilinformasjon. Du skrev at Death Grip Syndrome er hovedårsaken til nedsatt følsomhet. I tillegg ber du MEG om å lese meg opp på emnet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå