rumpeldunk Skrevet 21. februar 2005 #1 Skrevet 21. februar 2005 Hvordan gjør dere det i forhold til barn, alder 1-2-3-4-5 år og forrett? Skal de ha det samme som oss andre...? Dumt spm kanskje, men........................... Rumpeldunk.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 21. februar 2005 #2 Skrevet 21. februar 2005 Ikke noe dumt spørsmål dette her.... nå fikk jeg virkelig noe å tenke på :o
Olifant Skrevet 21. februar 2005 #3 Skrevet 21. februar 2005 Tror nok vi kommer til å sette sammen en egen barnemeny til de små.
maki Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Hva med litt frukt f.eks, eple, annanas eller mellon, kanskje pynte med litt grønt. Barne mager orker jo ikke så mye.
leela Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Tror nok vi kommer til å sette sammen en egen barnemeny til de små. Det skal vi gjøre også
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 Vi har ikke tenkt så mye på dette... pratet litt igår om det og kom frem til at vi heller skal servere noe i samarbeid med foreldrene. Kan være allergier vi ikke vet om. Men samtidig når jeg tenker meg om så er det ikke mange barn som er invitert til bryllupet. 2 er det og begge er mine tantebarn og de er jo altetende Men det har jo en tendens til å bli flere alt etter om vennene våre tar barna sine med allikavel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå