Gå til innhold

Daddyissue som mange kaller det

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 26 år jente, og tenner veldig lett på voksne menn(typ 40-50).. har ligget med i allefall 3-4 menn som har vært dobbel min alder. Er det flere i samme situasjon? 

Hvorfor kaller noen det for «daddy issue»?Og hvorfor er det så forbanna spennende? 

Må si at de har vært de deiligste sexpartnerene jeg har hatt.

Anonymkode: 2b415...13e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en tråd om det samme? Har du fått helt oppheng?

• Liker 5
Gjest Sola92
Skrevet (endret)
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Enda en tråd om det samme? Har du fått helt oppheng?

Finnes det flere tråder om dette? Jeg er ny

Endret av Sola92
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det flere tråder om dette?

Anonymkode: 2b415...13e

Skrevet
9 minutter siden, Sola92 skrev:

Finnes det flere tråder om dette? Jeg er ny

Glemte ab funksjonen? ;)

Gjest Sola92
Skrevet
Akkurat nå, Pussle skrev:

Glemte ab funksjonen? ;)

Med vilje siden folk her tror at man juger og er en gammel gris når man lager sånne tråder. Orker ikke useriøse kommentarer

Skrevet

Er vell spennende fordi det er tabu vel, så lenge det er av fri vilje og enighet og de ikke er gift får du bare kjøre på :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Sola92 skrev:

Med vilje siden folk her tror at man juger og er en gammel gris når man lager sånne tråder. Orker ikke useriøse kommentarer

Åssen vet du det hvis du er ny her på forumet? :ironi:

Anonymkode: a4c63...adb

• Liker 9
Gjest Sola92
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åssen vet du det hvis du er ny her på forumet? :ironi:

Fordi jeg har lest noen sider her. Men det var ingen med akkurat sammen greie som meg. Og de andre trådene som kunne lignet ble beskyldt for å være gamle menn bak🙄.. derfor laget jeg en helt egen, i håp om at folk skulle svare ordentlig.  Jeg lagde meg bruker for 1 time siden, så jeg vil kalle meg relativt ny.

Gjest Sola92
Skrevet
13 minutter siden, Pussle skrev:

Er vell spennende fordi det er tabu vel, så lenge det er av fri vilje og enighet og de ikke er gift får du bare kjøre på :)

2 av mennene har hatt samboer/kjæreste, men jeg anser ikke det som mitt problem

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Sola92 skrev:

2 av mennene har hatt samboer/kjæreste, men jeg anser ikke det som mitt problem

Neivel nei :excl: :kari: :murvegg:

• Liker 8
Gjest Sola92
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Neivel nei :excl: :kari: :murvegg:

🧐

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er en uting at du gir ekle gamle griser tilgang på unge kvinner. Ikke rart disse mennene går rundt og tror de er hottere enn de er. Faktum er at de eneste småripsene de har sjans på er de sårbare kvinnene som søker noe å tette det svarte hullet i sjelen skapt av sin dårlige eller fraværende pappa. Jeg kaller det utnytting/grooming. 

Men for all del. Hvis du ikke ser på deg selv som et offer skal ingen tvinge deg, men å la gamle griser tafse på deg er ingen langsiktig løsning.

Anonymkode: 910c3...5df

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er en uting at du gir ekle gamle griser tilgang på unge kvinner. Ikke rart disse mennene går rundt og tror de er hottere enn de er. Faktum er at de eneste småripsene de har sjans på er de sårbare kvinnene som søker noe å tette det svarte hullet i sjelen skapt av sin dårlige eller fraværende pappa. Jeg kaller det utnytting/grooming. 

Men for all del. Hvis du ikke ser på deg selv som et offer skal ingen tvinge deg, men å la gamle griser tafse på deg er ingen langsiktig løsning.

Anonymkode: 910c3...5df

Hvordan vet du at dette er et faktum? 

Hadde vært fint om du kunne henvise til kildene dine.

Skrevet

Det er så mange dømmende og bastante mennesker på dette forumet. :(

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Hvorfor kalles det ikke mamaissues når en fyr har sex med kvinner som er langt eldre enn han selv? Da er man kul og litt sånn trendy og skikkelig klar for MILFS og GUUUD så deilig at denne ungfolen har lyst på oss, da damer *wink wink*. 

Endret av Overrasket
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
6 minutter siden, Sjokoladeknask said:

Jeg ser ingen definisjoner som går på at man har mamaissues basert på hvem man har sex med. Her er f.eks. en definisjon fra det du koblet til 

Mommy issues
Somone who has a problem dating women because there mommas boy's and they want everything to be done for them, and you think nobody will ever be as good as your "mommy"

Dette er jo langt fra det samme som å skulle ha problemer fordi man går etter folk som er mye eldre enn seg selv. Så spørsmålet mitt står ved lag like fullt. Hvorfor har kvinner som har sex med mye eldre menn daddyissues, men menn som har sex med mye eldre kvinner er bare kule folk?

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg ser ingen definisjoner som går på at man har mamaissues basert på hvem man har sex med. Her er f.eks. en definisjon fra det du koblet til 

Mommy issues
Somone who has a problem dating women because there mommas boy's and they want everything to be done for them, and you think nobody will ever be as good as your "mommy"

Dette er jo langt fra det samme som å skulle ha problemer fordi man går etter folk som er mye eldre enn seg selv. Så spørsmålet mitt står ved lag like fullt. Hvorfor har kvinner som har sex med mye eldre menn daddyissues, men menn som har sex med mye eldre kvinner er bare kule folk?

Fordi vi ER kule ..... som ofrer oss for at mamma og bestemor og tante skal få kjenne på litt skikkelig kuk.  :fnise:   

Anonymkode: 9497d...e2c

• Liker 1
Gjest Sjokoladeknask
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Hvorfor har kvinner som har sex med mye eldre menn daddyissues, men menn som har sex med mye eldre kvinner er bare kule folk?

De kvinnene/mennene som går etter de yngre da? Cougars og panthers. Takes two to tango. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...