Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst. Hva er greia med denne kremen? Kjøpte den dyreste jeg ble anbefalt av selgeren på kicks. Den er helt hvit og skal være som en lett foundation og liksom tilpasse seg huden min. 

Det er jo null dekkevne! Det er jo ingen forskjell! Føler meg direkte lurt 😂 

Er det noen av dere som får glede av denne kremen? Dere må ha perfekt hud fra før? 

Anonymkode: a76dd...07f

Skrevet

Mitt beste tips er å ikke høre på selgere. Sjekk heller omtaler på aktuelle produkter på internett før du kjøper noe. 

• Liker 3
Skrevet

CC-krem skal vel bare jevne ut hudtonen og ikke dekke noe særlig tror jeg. Jeg har aldri prøvd CC-krem. Trenger du noe som dekker litt er foundation eller en dekkende bb-krem det beste. Eventuelt concealer i tillegg om du føler det trengs. Har du ikke så mye å dekke kan du kanskje bruke en concealer sammen med cc-kremen? Da får du ihvertfall brukt den. Men har du sagt i butikken at du vil ha noe som dekker og fått anbefalt denne ville jeg gått tilbake, da har du jo fått noe helt annet enn det du ba om. Hvilken cc-krem er det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cc cream skal jevne hudtonen og hudstrukturen litt som en primer og pleier samtidig huden. Enig i at om du fikk anbefalt den etter å spurt om noe som dekker bør du klage. En cc cream vil ikke dekke røde områder eller ujevn eller uren hud men kan fungere veldig bra på å freshe opp en ellers plettfri hud og hudtone 

Anonymkode: dbf5c...3d0

AnonymBruker
Skrevet

Er det snakk om Erborian? Jeg sjekket merket på nettet og fant mange gode anbefalinger, men da jeg skulle kjøpe produktet i butikk så hadde de ikke cc-creamen inne så jeg kjøpte heller bb-cream. Jeg er veldig lys i huden og kjøpte Clair (lyseste tonen), men den var altfor mørk og grå for meg! 

Blir så utrolig sur :frkk: Er cc-creamen veldig hvit? Får eventuelt prøve meg på den. Hvilket merke (dersom det ikke er Erborian) ? 

Anonymkode: 53083...acc

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst. Hva er greia med denne kremen? Kjøpte den dyreste jeg ble anbefalt av selgeren på kicks. Den er helt hvit og skal være som en lett foundation og liksom tilpasse seg huden min. 

Det er jo null dekkevne! Det er jo ingen forskjell! Føler meg direkte lurt 😂 

Er det noen av dere som får glede av denne kremen? Dere må ha perfekt hud fra før? 

En cc krem vil aldri gi full dekk. Da må du gå på foundation alternativer, og disse har også forskjellig grad av dekk.

Skrevet

Skal vel kunne bruke cc krem og pudder oppå og dermed oppnå en jevn hudtone? Hvis man må dekke til, selvsagt foundation. 

Men ellers så skal en god cc krem og pudder gi et fint resultat.

Du kan faktisk gå tilbake og prøve  å  klage. Ikke sikkert du kommer noen vei, men....

AnonymBruker
Skrevet
På 18.4.2018 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Er det snakk om Erborian? Jeg sjekket merket på nettet og fant mange gode anbefalinger, men da jeg skulle kjøpe produktet i butikk så hadde de ikke cc-creamen inne så jeg kjøpte heller bb-cream. Jeg er veldig lys i huden og kjøpte Clair (lyseste tonen), men den var altfor mørk og grå for meg! 

Blir så utrolig sur :frkk: Er cc-creamen veldig hvit? Får eventuelt prøve meg på den. Hvilket merke (dersom det ikke er Erborian) ? 

Anonymkode: 53083...acc

Det er erborian ja. Ble fortalt at den skulle dekke og fungere som en lett foundation... Føles bare som en primer. Ja, den er helt hvit i fargen frem til du smører den over huden. Får ikke noen farge av den. :)

AnonymBruker
Skrevet
På ‎18‎.‎04‎.‎2018 den 11.55, Trikken skrev:

En cc krem vil aldri gi full dekk. Da må du gå på foundation alternativer, og disse har også forskjellig grad av dekk.

En cc krem KAN gi full dekk. Jeg har It Cosmetics cc krem. Beste jeg har prøvd ever, og går bb kremer en høy gang!

Anonymkode: 9e63f...0d8

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En cc krem KAN gi full dekk. Jeg har It Cosmetics cc krem. Beste jeg har prøvd ever, og går bb kremer en høy gang!

Det er cc full coverage, så blir annerledes enn de fleste cc kremene som er for colour correcting. Er jo bra du liker den da :) men den blir mer som en foundation enn cc krem, men selvfølgelig høyere beskyttelse i den. (Jo høyere beskyttelse jo mer plass tar det i kremen)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Trikken skrev:

Det er cc full coverage, så blir annerledes enn de fleste cc kremene som er for colour correcting. Er jo bra du liker den da :) men den blir mer som en foundation enn cc krem, men selvfølgelig høyere beskyttelse i den. (Jo høyere beskyttelse jo mer plass tar det i kremen)

Aha, skjønner . Takk skal du ha. Ja, den der er gull. Funker fjell, nesten bedre enn mange av mine Foundations.

Er It cosmetics å få kjøpt i Norge? noen som vet? (beklager avsporing....)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aha, skjønner . Takk skal du ha. Ja, den der er gull. Funker fjell, nesten bedre enn mange av mine Foundations.

Er It cosmetics å få kjøpt i Norge? noen som vet? (beklager avsporing....)

Fredrik og louisa har den ikke, ikke kicks heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...