Gå til innhold

Hvorfor var du utro..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg var det en flukt fra virkeligheten hjemme. Et sted jeg kunne være bare meg. 

Ting var tøft hjemme både med mann og et barn med ekstra behov. Det toppet seg helt for meg, jeg falt for en annen og hadde et slags forhold i 3 mnd. Ting har ordnet seg hjemme, min mann vet ikke om utroskapen. Det er selvsagt avsluttet nå og jeg har ingen planer om å fortelle om feilsteget mitt. 

Anonymkode: b281d...87d

Du burde la ham få lov til å velge om han vil forbli sammen med deg. Råttent gjort. 

Anonymkode: 2bc89...029

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde la ham få lov til å velge om han vil forbli sammen med deg. Råttent gjort. 

Anonymkode: 2bc89...029

Jeg vet veldig godt at det var/er råttent gjort av meg og det burde jeg nok gjort, men jeg gjør det fortsatt ikke. Jeg ofrer ikke familien min for et fryktelig dårlig valg jeg tok da alt var som verst både hjemme og sykdomsmessig rundt meg. Kynisk, ja det er det. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet veldig godt at det var/er råttent gjort av meg og det burde jeg nok gjort, men jeg gjør det fortsatt ikke. Jeg ofrer ikke familien min for et fryktelig dårlig valg jeg tok da alt var som verst både hjemme og sykdomsmessig rundt meg. Kynisk, ja det er det. 

Jeg synes ikke det er så råttent gjort. Det er forbi, dere har det bra. Hvis du forteller det nå letter du din egen samvittighet, men ødelegger mannens tillit og potensielt hele familien. Bare ikke gjør det igjen...

Anonymkode: ffcd8...c0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...