Gå til innhold

Hvorfor var du utro..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva drev deg til å gjøre det...

Anonymkode: 4764a...324

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg hadde lyst.

Anonymkode: cfda3...947

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg hadde lyst.

Hvorfor hadde du lyst?

Anonymkode: 0b8ab...648

AnonymBruker
Skrevet

Dytter..

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg elsker sex og har behov for oppmerksomhet og anerkjennelse, og forholdet var dårlig/kjedelig/livløst på det tidspunktet. 

Anonymkode: 90b35...02d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hadde du lyst?

Anonymkode: 0b8ab...648

Jeg har gitt deg svar.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trengte det...

Anonymkode: bf717...8d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en som ga meg det jeg ikke fikk hjemme. Oppmerksomhet, bekreftelse, dype samtaler. Vi hadde det gøy sammen. Hjemme var det bare stillhet og sure miner. Sexen var ikke det viktige. Men det skjedde ettersom jeg fikk følelser for han jeg var utro med. 

Anonymkode: 82882...52c

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er kåt å har lyst på henne, og tvert om

Fordi jeg kan skille mellom sex og kjærlighet

Fordi mange godt voksne/modne damer har et vanvittig bekreftelsesbehov i den alderen, og elsker oppmerksomhet fra yngre menn. Å få seg noe der, er like lett som å stjele sukkertøy fra unger om du kjenner "spillereglene".

Anonymkode: 96082...c41

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun sa hun hadde hørt at jeg er svær og god i senga av min kjæreste. Deler hun deler jeg.

Anonymkode: 906ed...c48

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Behov for bekreftelse og spenning, eksperimentering, lange samtaler. 

Til slutt, eller som et resultat, en dyp og inderlig kjærlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Rett og slett fordi jeg hadde hatt færre sexpartnere enn kjæresten min, og ville utligne dette. Teit? Ja. Sykt? Kanskje. Jeg gjorde det likevel. 

Anonymkode: 8b596...73e

• Liker 3
Skrevet

Dytter .....

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en som ga meg det jeg ikke fikk hjemme. Oppmerksomhet, bekreftelse, dype samtaler. Vi hadde det gøy sammen. Hjemme var det bare stillhet og sure miner. Sexen var ikke det viktige. Men det skjedde ettersom jeg fikk følelser for han jeg var utro med. 

Anonymkode: 82882...52c

Ordnet det seg seksuelt m din mann hjemme 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa hun hadde hørt at jeg er svær og god i senga av min kjæreste. Deler hun deler jeg.

Anonymkode: 906ed...c48

Litt av en innstilling 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg var det en flukt fra virkeligheten hjemme. Et sted jeg kunne være bare meg. 

Ting var tøft hjemme både med mann og et barn med ekstra behov. Det toppet seg helt for meg, jeg falt for en annen og hadde et slags forhold i 3 mnd. Ting har ordnet seg hjemme, min mann vet ikke om utroskapen. Det er selvsagt avsluttet nå og jeg har ingen planer om å fortelle om feilsteget mitt. 

Anonymkode: b281d...87d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg var emosjonelt ferdig med forholdet og hadde mine behov. 

Jeg hadde prøvd å gjøre det slutt først, men han reagerte så sterkt at jeg turte rett og slett ikke å avslutte forholdet 

Anonymkode: a2747...ad0

AnonymBruker
Skrevet

For å sette punktum for forholdet jeg var i. Da jeg lå med en annen var det bevis for meg selv at jeg var ferdig med han jeg var gift med.

Anonymkode: 29b76...ca0

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg tror det er mange som er utro inslittfasen av et forhold og -bevisst eller ubevisst- bruker dette som en emosjonell vei ut av forholdet.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg var fryktelig usikker på meg selv og mannen min forsterket den følelsen ved å overse meg totalt. Det ble slutt på sex, nærhet og dype samtaler. Vi var ikke kjærester lenger, kun samarbeidspartnere. Jeg tok det opp gjentatte ganger, men det ble avfeid. Da det kom en mann som overøste meg med oppmerksomhet og komplimenter var jeg et lett bytte. Ble forelsket i forelskelsen og følte meg attraktiv igjen. 

Jeg fikk fryktelig dårlig samvittighet og fortalte mannen min alt. Jeg ville også skilles. Da våknet han og var plutselig klar for å pleie forholdet, bli med til parterapeut, finne ut av hva som gjorde at han ikke hadde lyst på sex (lavt testosteron) osv. Jeg valgte å gi det en sjanse til, og denne gangen fikk vi det til. Vi har det veldig bra i dag, mannen min har tatt det utrolig fint. Nevner det aldri, finnes ikke sjalu, jeg er helt tilgitt. Jeg har jobbet med meg selv og er i dag trygg på meg selv. Det er 8 år siden.

Anonymkode: ffcd8...c0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...